בעקבות העזיבה

קרע בממלכה? הנסיך ויליאם זועם על אחיו

בעקבות העזיבה הסופית של הנסיך הארי ורעייתו מייגן את בית המלוכה, גורם בבית המלוכה מספר, כי הארי כועס על ההודעה שאחיו כתב כנגד המלכה; "זה דבר שלא עושים", אמר (בעולם)

הארי ומייגן (צילום: שאטרסטוק)

בית המלוכה הבריטי פרסם אתמול (ראשון) הודעה כי הנסיך הארי ורעייתו מייגן לא ימשיכו להיות חלק מבית המלוכה, הזוג פרסם תגובה חריפה וגורם בבית המלוכה הבריטי מדווח, כי האח - הנסיך ויליאם כועס.

בהודעה שנכתבה אתמול מטעם בית המלוכה נאמר: "הדוכסים מסאסקס לא ימשיכו באחריות ובחובות הכרוכים בחיי שירות ציבורי, בהתרחקות מעבודת משפחת המלוכה אין אפשרות להמשיך באחריות ובחובות הנלוות לחיים של שירות ציבורי".

בני הזוג כנראה נפגעו מההודעה של בית המלוכה, והגיבו כך: "כפי שמעידה עבודתם בשנה האחרונה, הדוכס והדוכסית מסאסקס נותרו מחויבים לחובתם ולשירותם בבריטניה ובעולם, והציעו את המשך תמיכתם בארגונים שהם ייצגו ללא קשר לתפקיד הרשמי, כולנו יכולים לחיות חיי שירות. שירות הוא אוניברסלי".

מקור בבית המלוכה הבריטי מדווח, כי אחיו הגדול של הארי, הנסיך ויליאם כעס מאוד על הודעת התגובה של אחיו ורעייתו.

לדבריו, הנסיך הגיב ואמר: ההתנהגות של אחי הארי ומייגן הייתה מעליבה וכלל לא מכבדת, אין דבר כזה שעונים כך בחזרה למלכה - זה דבר שלא נעשה עד עכשיו וזה פשוט לא נכון".

יצוין, כי המשמעות של עזיבת הזוג, שלילת תארים מסוימים מבני הזוג ביניהם תארי הכבוד הצבאיים של הנסיך הארי וחסויות מלכותיות, שיופצו מחדש לחברים העובדים במשפחה המלכותית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר