אנטישמיות בפריים-טיים

תכנית אמריקאית: ישראל מחסנת רק יהודים

בתכנית הבידור האמריקאית הפופולארית 'סאטרדיי נייט לייב', שודרה "בדיחה" בה נטען כי כל החיסונים שיש בישראל, ניתנים אך ורק ליהודים. הקונסוליה הישראלית גינתה (בעולם)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |
(צילום: NBC)

תכנית הבידור המשודרת בערוץ NBC הפופולארי בארה"ב שידרה בדיחה בניחוח אנטישמי ארסי במיוחד. מייקל צ'ה, מכוכבי התכנית אמר כי "ישראל דיווחה שמחצית מאוכלוסייה שלה חוסנה נגד קורונה, אני מניח כי מדובר בחצי היהודי". הבדיחה הלא מוצלחת, עוררה את זעמם של יהודים מכל רחבי העולם, שדרשו התנצלות מהערוץ ומאותו מייקל צ'ה.

שגריר ישראל באו"ם ובארה"ב, גלעד ארדן, התייחס לאירוע ואמר: "אני חובב של הומור, אבל להנציח אנטישמיות זה פשוט לא מצחיק", כתב ארדן בחשבון הטוויטר שלו. "ה"בדיחה" שלך מתעלמת מהעובדה שהצלחת החיסונים נובעת מזה שכל אזרח בישראל - יהודי, מוסלמי ונוצרי - זכאי לה. תתנצל!".

יו"ר הוועד היהודי-אמריקאי, דייויד האריס, הגיב לאירוע "הקטע בן שמונה השניות של המגיש מייקל צ'ה ב'סאטרדיי נייט לייב' הוא שערורייתי". תקף, "הוא האשים את ישראל בכך שחיסנה יהודים בלבד. לא נכון. כל ישראלי- יהודי, מוסלמי, נוצרי וכו', זכאי לקבל חיסון נגד הקורונה. הוא צריך להתנצל במהירות רבה ככל האפשר על כך שהפיץ שקר אנטישמי".

צ'ה וערוץ NBC לא הגיבו לעת עתה. כנגד אותו צ'ה מופנית אצבע מאשימה כבר תקופה, בשל בדיחות גזעניות בהן הוא משתמש בתכנית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר