אולטימטום למתנדבים

איחוד הצלה: מתנדבים שלא יחוסנו נגד קורונה יגרעו מפעילות בארגון

הנהלת איחוד הצלה הודיעה אמש לכלל מתנדבי הארגון כי מתנדבים שלא יחוסנו עד לתאריך ה-7.3 בשני חיסונים כנגד נגיף קורונה לא ימשיכו לפעול במסגרת איחוד הצלה (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
אלי ביר מחסן כנגד הקורונה (צילום: שירה הרשקופ)

הנהלת איחוד הצלה הודיעה אמש (שני) לכלל מתנדבי הארגון כי מתנדבים שלא יחוסנו עד לתאריך ה-7.3 בשני חיסונים נגד קורונה לא ימשיכו לפעול במסגרת איחוד הצלה.

נשיא ומייסד איחוד הצלה, אלי ביר, אמר כי "אנו רוצים לשמור על בריאותם של המטופלים, המתנדבים ובני משפחותיהם. יכאב לי הלב אם נצטרך לגרוע מתנדבים בגלל זה בעוד שבועיים, אבל יותר יכאב לי הלב אם מישהו יחלה, ידבק או חלילה ימות בגלל סירוב להתחסן".

ביר הסביר את החלטתו גם מהחוויה האישית שלו, "אני חוויתי את מחלת הקורונה בצורה הקשה ביותר על בשרי וכמעט איבדתי את חיי. לכן, רק טובת המטופלים והמתנדבים מעניינת אותי ואני פועל שאצלנו יהיו 100% מתנדבים מחוסנים או מחלימים".

|אני שומע על חשש מצד מתנדבים בארגונים אחרים שחוששים שההחלטה שלנו תביא לכך שגם הם יחויבו בהתחסנות. אני מקווה מאוד שלמרות זאת הארגונים הללו וארגונים נוספים ילכו בדרכנו. אני מצפה מהמדינה לעגן את הדבר בחוק ולחייב עובדים ומתנדבים בחובת חיסון. לדעתי רק כך נמנע מוות מיותר", הוסיף ביר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר