הלו"ז הפורימי

"הפיכה מוגברת"; מוכנים לפורים? גם אנחנו!

פורים כאן, ואנחנו ב'כיכר השבת' הכנו עבורכם המון הפתעות משמחות וחגיגיות. לא את הכל אנחנו יכולים לספר... אבל בכל-זאת, קבלו הצצה ללו"ז הפורימי שלנו, שלא תרצו לפספס! (חרדים)

כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-י"ב באדר תשפ"א | 24.02.21
(צילום: כיכר השבת)

'פורים משולש' הופך את החג לאתגר לכולנו, למרות שלחגוג ולשמוח במשך שלושה ימים - נראה דבר של מה בכך. ב'כיכר השבת', האתר החרדי הגדול בעולם - תוכלו ליהנות בפורים הזה - עד דלא ידע!

הנה חלק קטן מכל ההפתעות שמחכים לכם בפורים, רק כאן ב'כיכר השבת':

שוברים צום עד דלא ידע

הערב, יום חמישי, בשעה 20:30, ייפתח שידור לייב מיוחד, בו תוכלו לראות את החלק הראשון של התכנית הפורימית לפני כולם. התוכנית תפתח עם 'שר דלא ידע', בהגשתו של איש התקשורת האהוב, מנחם טוקר. בתכנית יתראיינו דמויות מפתיעות, יהיה מצחיק ומרתק. אל תחמיצו!

אחרי שנהנה ונצחק, נעצור לרגעים מוזיקיליים עם הזמר האגדי איתן כץ, נשיר יחד שירי נשמה ושירים שיקפיצו אותנו עד שלא תבדילו בין "ארור המן" ל"ברוך מרדכי".

ואם כבר לא מבדילים בין ארור המן לברוך מרדכי, נזמין אתכם גם לתכנית 'חפץ בכיכרו', תכנית פורימית בה כתבי 'כיכר' יספרו על השנה החולפת.

כשתהיו מבושמים מרוב שמחה (ויין, אבל זה כבר עליכם...), יעלה לשידור הלייב קטעי פספוסים קורעים שקרו מאחורי הקלעים במהלך השנה האחרונה ב'אולפן כיכר'. תאמינו לנו, אתם תהנו!

מוצ"ש הפוך

זכינו והשנה הוא פורים משולש, מה שמחייב לחגוג - פי שלושה. בשידור הלייב שיעלה במוצאי שבת קודש, החל מהשעה 20:30, תוכלו לצפות בספיישל מיוחד - 'הופכים אולפן'. כוכב הרשת שוקי סלומון מראיין את כל מגישי התוכניות הפופולאריות מבית 'כיכר'.

מיד לאחר מכן, בספיישל פורים מיוחד, התכנית שעשתה הרבה רעש, 'שובר מסך', תוגש בספיישל פורים מיוחד. מה יהיה שם? אם לא תצפו לא תגלו.

"הפיכה מוגברת" ספיישל הפורים של 'כיכר השבת' בשידור חי ביום חמישי ובמוצאי שבת - ב-20:30; וביום ראשון החל מהשעה 11:00. מחכים לכם...

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר