בידוד המלוניות נמשך

נתניהו סיכם עם אשר: ימצא פתרון לבידוד הביתי

רה"מ זעם בישיבת הממשלה על כך שבוועדת החוקה לא הוארכה תקופת הבידוד במלוניות • בשיחה שקיים עם יו"ר הוועדה סוכם להאריך זמנית את חובת הבידוד במלונית, עד שימצא פתרון (ארץ)

רפאל כהן | כיכר השבת |
רוה"מ נתניהו (צילום: Marc Israel Sellem/POOL)

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, סיכם בשיחה מרובעת עם שר הבריאות, יולי אדלשטיין, ראש שירותי בריאות הציבור, ד"ר שרון אלרעי פרייס, ויו"ר ועדת החוקה, ח"כ יעקב אשר, כי חובת הבידוד במלוניות למאושרי הכניסה ארצה (כפוף לוועדת החריגים) תימשך לעוד מספר ימים - עד שתוצג תוכנית אחרת בה ניתן יהיה לפקח כראוי על מבודדי הבית.

ע"פ הסיכום בין נתניהו ואשר, משרד הבריאות התחייב למצוא חלופות שתאשרנה לשבים ארצה להיות מבודדי בית, תוך פיקוח ויצירת גורם אכיפה יעיל. אך עד אז, חובת השהייה במלונית תימשך, וכבר מחר צפויה ועדת החוקה להתכנס, כדי לאשר את דרישת הממשלה.

במהלך ישיבת הממשלה בה הוחלט על הסגר הלילי בפורים, זעם ראש הממשלה על אי הארכת חובת הבידוד במלונית. "זאת שערורייה, אין מילה אחרת על חוסר האחריות הזאת", אמר.

"אני מעלה את זה כי אין שום הצדקה רציונלית לדבר הזה. צמצמנו את המספרים, אין ברירה. לא ניתן למוטציות להגיע לכאן. לא ניתן. אנחנו נסיים פה את הישיבה ונקיים מיד שיחה - אני ויולי ושרון (הד"ר שרון אלרעי פרייס) עם ח"כ יעקב אשר ואני מבקש את תמיכת כל שרי הממשלה", אמר נתניהו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר