צפו בנאום

ח"כ אזולאי בכנסת: "לשנאה הזו אין חיסון"

"עומד ראש האופוזיציה ומפיץ שנאה בעם, ומדבר נגד מרן הרב קנייבסקי מי אתם שתדברו עליו?", תהה ח"כ ינון אזולאי מש"ס אחרי חשיפת 'כיכר השבת' על ניסיון הפריצה לבית מרן (בארץ)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: Noam Revkin FentonFlash90)

חשיפת 'כיכר השבת': חבר הכנסת ינון אזולאי התייחס היום (רביעי) במליאת הכנסת לניסיון הפריצה של צעיר חמוש בסכין לביתו של מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי.

"אלה שמפיצים את השנאה בבית הזה כנגד הציבור החרדי השנאה הזו על הידיים שלכם", אמר חבר הכנסת אזולאי במליאה.

בהמשך דבריו הוסיף ואמר: "יש שצף של שנאה ברחוב נגד הציבור החרדי. השנאה הזו היא על הידיים של חלק מחברי הכנסת בבית הזה".

"עומד ראש האופוזיציה ומפיץ שנאה בעם, ומדבר נגד מרן הרב קנייבסקי מי אתם שתדברו עליו?", תמה חבר הכנסת ממפלגת ש"ס.

לסיום אמר אזולאי, "צר לי שאש השנאה היא לחם חוקם במשכן זה במקום אש האהבה והשלום, תראו לאן הגענו. לשנאה הזו אין חיסון עצרו אותה מיד!".

כפי שנחשף לראשונה מוקדם יותר היום ב'כיכר השבת', צעיר כבן 25, ניסה לפרוץ לביתו של מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי קנייבסקי ברחוב רשב"ם 23 בבני ברק.

החשוד שהשתחרר לאחרונה מבית הכלא המתין במשך זמן רב מחוץ לבית הרב וניסה להיכנס להתברך, אלא שנאמני הבית הבחינו בדפוס התנהגות חשוד של הצעיר והזעיקו את כוחות המשטרה והשיטור העירוני בראשותו של אדיר מעטו.

ברשותו של הצעיר נתפס סכין חד ומסוכן, לטענתו הוא בא 'בשליחות למסור מסר חשוב לרב' מבלי למסור יותר מידי פרטים.

בני הבית של מרן הגר"ח קנייבסקי אמרו ל'כיכר השבת': "היה נס גדול, זה יכל להיגמר באסון. בכל יום עוברים פה מאות להתברך אצל הרב, מזל ששמנו לב לחשוד - הוא היה נראה לחוץ ומבולבל מאוד. לא ברור מה היו הכוונות שלו".

זמן קצר אחרי שעוכב לחקירה על ידי השוטרים שהוזעקו אל הבית ברחוב רשב"ם, הגיע שליח מטעם בני ביתו של מרן שר התורה לתחנת המשטרה להגיש נגדו תלונה.

בחקירתו במשטרה אמר החשוד כי הגיע "למסור מסר" לרב, בשל קריאתו של מרן להתחסן נגד הקורונה והעובדה שהוא לא תומך בראש הממשלה בנימין נתניהו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר