המשטרה הוזעקה

חרדים זייפו אישור כניסה לישראל - ויגורשו

שתי משפחות חרדיות שנחתו היום בישראל מארה"ב, זייפו את אישור הכניסה של וועדת החריגים. פקחי רש"ת עלו על הזיוף והמשפחות ייאלצו לחזור עוד הלילה חזרה לארה"ב (חדשות)

אילוסטרציה. למצולמים אין קשר לכתבה (צילום: Nati Shohat/Flash90)

בשל מגבלות הקורונה, כל מי שנכנס לישראל חייב להציג אישור מוועדת החריגים. על טיסה שנחתה היום (רביעי) מארה"ב היו כעשרים חרדים שזייפו אישור כניסה והם יגורשו עוד הלילה לארצות הברית.

וועדת החריגים העומדת תחת משרד התחבורה מאשרת מדי יום רשימת נוסעים שיכולה להיכנס לישראל וזאת בכפוף להצגת האישור.

על פי הפרסום ב-ynet, בטיסה שנחתה הערב מארצות הברית, היו שתי משפחות חרדיות, שהציגו אישור עם חתימתו של מנהל אשכול נתב"ג ברשות ההגירה והאוכלוסין, מר אמנון שמואלי.

הפקחים בשדה התעופה הצליחו לעלות על הזיוף, והמשפחות ייאלצו לחזור בחזרה לארצות הברית, כאשר עדיין לא ברור איך הן ייענשו על העבירה שביצעו.

ברשות האוכלוסין וההגירה הסבירו את המקרה: "בטיסה שנחתה הערב מניו יורק שבארצות הברית הגיעו שתי משפחות".

"משפחה אחת הייתה של אזרחים זרים - בת 13 נפשות, והן הציגו אישורים מזויפים של ועדת החריגים וכניסתם מסורבת. אנו מתכוונים לעלות אותן על טיסה חזרה עוד הלילה".

ברשות ההגירה מספרים על "עוד משפחה שנחתה היום מארה"ב, עם אם ישראלית, אב זר ושישה ילדים, שאף היא הגיעה עם אישורים מזויפים. הנושא מטופל נקודתית בהתאם לנתונים שלהם. כך או כך הוזעקה משטרה לטפל בזיוף המסמכים - מה שמהווה עבירה פלילית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר