מתרחק מממשלה?

סקר 13: 'הליכוד' יורדת ל-27 מנדטים; לנתניהו יש עד 56 תומכים

מפלגת השלטון - 'הליכוד' ממשיכה לאבד מכוחה בסקרים וניצבת על 27 מנדטים בלבד • עוד בסקר: רק שליש מהציבור מעוניין שרה"מ בנימין נתניהו ימשיך בתפקידו (פוליטי מדיני)

רפאל כהן | כיכר השבת |
(צילום: לע"מ)

פחות מארבעה שבועות ליום הבחירות, ואחרי ש'הליכוד' הייתה כבר עם יותר מ-30 מנדטים בכמה סקרים, בסקר 'רשת 13' שפורסם הערב (חמישי) היא זוכה רק ל-27 מנדטים.

ע"פ הסקר, לבנימין נתניהו אין את 61 התומכים הדרושים להרכבת ממשלה, אלא עד 56. גוש נתניהו, המפלגות החרדיות ו'הציונות הדתית' עומד על 45 מנדטים: מלבד 27 של 'הליכוד', 'ש"ס' ו'יהדות התורה' מקבלות שתיהן 7 מנדטים ו'הציונות הדתית' של סמוטריץ' זוכה ל-4 מנדטים. גם אם בנט יחליט לחבור לממשלה בראשות נתניהו, 'ימינה' זוכה ל-11 מנדטים, ומובילה את הגוש ל-56 בלבד.

בגוש הנגדי: 'יש עתיד' המפלגה השנייה בגודלה עם 18, 'תקווה חדשה' עם 13, 'הרשימה המשותפת' רק עם 8, 'ישראל ביתנו' ו'העבודה' עם 6, ושלוש מפלגות בגוש השמאל מתנדנדות סביב אחוז החסימה: מרצ זוכה ל-5, ו'כחול לבן' ו'רע"ם' עם 4 מנדטים בלבד.

הסוקר, הפרופ' קמיל פוקס, גם שאל את משיבי הסקר האם ירצו לראות את בנימין נתניהו ממשיך בתפקידו כראש ממשלה. ע"פ התוצאות, רק 33% מהציבור מעוניין בכך, בעוד 58% הודיעו שיעדיפו לראות את נתניהו עוזב את בלפור אחרי יותר מעשור.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר