הלחץ נמשך

דיווח: איש אמונו של בני גנץ דוחק בו לפרוש

הוד בצר, מנכ"ל משרד ראש הממשלה החליפי ואחד מהמקורבים ביותר לשר הביטחון, חושב שריצת 'כחול לבן' עלולה לפגוע במורשתו • בצר: "רכילות זולה ושקרית" (פוליטי)

רפאל כהן | כיכר השבת |
(צילום: David Cohen/Flash90)

מפלגת 'כחול לבן' חווה עלייה קלה בסקרים בשבועיים האחרונים, ובחלקם אף מקבלת חמישה מנדטים, אך עדיין נמצאת בסיכון ליפול תחת אחוז החסימה ולפגוע במאמצי גוש המרכז-שמאל להדיח את נתניהו.

יריביו של שר הביטחון, בני גנץ, קוראים לו כבר מספר שבועות לחדול מהמירוץ, כדי להבטיח שלושה מנדטים נוספים שיכולים להבטיח ממשלה אחרת, אך אמש (שישי) דווח בחדשות 12 כי הלחץ כבר מגיע מהאיש הקרוב אליו ביותר.

הוד בצר, יד ימינו של גנץ כבר מיומו הראשון בריצה לפוליטיקה וכיום מנכ"ל משרד רה"מ החליפי, דוחק בגנץ לפרוש, ואף הבהיר לו כי יש בהחלטתו לרוץ עד הסוף סיכון אדיר שיכול לפגוע בתדמיתו לעתיד.

לפי אותו דיווח, בתגובה לעמדתו זו של בצר, הוא הורחק מהקמפיין ומתפקד באופן חלקי ביותר כמנכ״ל משרד ראש הממשלה החלופי.

מהוד בצר, אדם שומר שבת, נמסר בצאתה: "כמי שעבד לצידו של בני ב-18 שנים האחרונות בצבא ובשנתיים האחרונות במסע הפוליטי אני עומד ב-100% מאחוריו. אין ראוי וישר ממנו. אני מאמין שהוא חייב להיות בכנסת הבאה, להישאר בממשלה בתפקידיו ובעזרת השם גם להיות ראש ממשלת ישראל בעתיד. כל אמירה אחרת היא בגדר רכילות זולה ושקרית".

מכחול לבן נמסר: "אפשר להמשיך להפיץ רכילות וסיפורי עמים - אך העובדה פשוטה: זה או גנץ עכשיו או ביבי לתמיד. וליריבים הפוליטיים שלנו - אם אתם לא עוזרים לאיחוד המחנה לפחות אל תפריעו ותעזרו לעצור את ביבי מניסיונו לחמוק ממשפט".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר