בריקודים סוחפים

נס פורים: החסיד התעורר, ילדיו נישאו על הכתפיים

בן ה-35, האב לשלושה ילדים שנפגע קשה מהנגיף, התעורר לאחר תקופה בה היה מחובר ל'אקמו', והפך את חג הפורים של בני קהילתו לשמח ומרגש במיוחד • צפו בתיעוד הסוחף (חרדים)

דוד הכהן | כיכר השבת |
השמחה וההתרגשות (צילום: דודי קסטיאל)

דקל לוי, בן ה-35 מקהילת חב"ד ברחובות, שחובר לפני כחודש למכונת האקמו בעקבות פגיעתה הקשה של הקורונה, התעורר, זיהה את אשתו, שוחח עם חבריו וגרם לפרץ שמחה מרגש.

כזכור, יום לפני ט"ו בשבט האחרון הידרדר לפתע במהירות מצבו של דקל, אב לשלושה ילדים - הקטנה שבהם בת שנתיים - וחבר בקהילת צעירי חב"ד בעיר, לאחר שנדבק בנגיף הקורונה.

ההלם ברחובות היה גדול, מההתפתחות הרפואית המדאיגה, מאחר ודקל מוכר גם בשאר הקהילות בעיר, מעבודתו כמנהל חברה להתקנת מיזוג אוויר.

תחילה הוא אושפז בבית החולים קפלן בעיר ובהמשך בבילינסון, אך קריסת מערכות גופו והצורך לחבר אותו ל'אקמו' (מכונת לב-ריאות), גרמו להובלתו עד לבית החולים פוריה בטבריה, שרק בו היתה פנויה באותה עת מכונה שכזו.

"דקל הוא אבא לילדים קטנים", תיאר אז בן משפחתו בשיחה ל'כיכר השבת', "הוא בחור שמח, בריא וחיוני. בשבת הקודמת הוא עדיין השתתף כרגיל בתפילות בבית הכנסת".

הקרוב הוסיף: "כל הקהילה פה לא מאמינה, המומים ממה שקורה איתו עכשיו. אנא, קרעו שערי שמים בתפילות עבורו, חיים דקל בן ורד - הוסיפו לו שם - שיקרה לו נס והוא יחזור לילדיו ואשתו בריא ושלם".

המפנה הדרמטי אירע אתמול, כאשר לפתע פקח האברך את עיניו, זיהה את אשתו ואמו ואף שוחח בטלפון מספר מילים עם חבריו בעיר רחובות. בעקבות כך פרצו ריקודים ספונטניים ברחבת בית הכנסת של קהילת צעירי חב"ד, עם פסוקי הודיה לקב"ה.

על הכתפיים של שניים מהרוקדים נישאו ילדיו המרוגשים של דקל, ובמקום חולק 'לחיים', בשמחה עצומה על מה שכבר מוגדר "נס פורים תשפ"א של חב"ד", בעוד חבריו מדגישים כי "עדיין יש להמשיך ולהתפלל עליו, עד להחלמתו המלאה".

שמות חולי קורונה נוספים שמצבם קשה וזקוקים לתפילות, מתעדכנים כל העת, בידיעה הזו.

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר