אבל בירושלים

לאחר מאבק בנגיף: הרה"ח ר' בנימין יפת ז"ל

שנים ארוכות בהן זכה להיות ר' בנימין שותף פעיל וקבוע בשמחת חתן וכלה, הסתיימו באחת, עם פטירתו בבית החולים - בתום תקופה בה התייסר מהנגיף, שפגע בו קשות (דיין האמת)

שימי שפר | כיכר השבת |
המנוח ז"ל (באדיבות המשפחה)

בירושלים נפטר היום (ראשון) הרה"ח ר' בנימין יפת ז"ל, מחשובי חסידי ברסלב, ומהדמויות המוכרות בשכונת גבעת משה בעיר, לאחר שנדבק בקורונה, והוא בן 65.

המנוח היה מוכר בשכונה ('גוש 80') כאיש חסד, בעל מידות טובות, ממתפללי בית הכנסת חב"ד בשיכון חב"ד ברחוב חנה, שם אף ישב מדי יום ולמד במשך מספר שעות.

לפרנסתו הקים ר' בנימין חברת הגברה, וככזה היה אחראי על ההגברה באולמות בירושלים שנים רבות, ואף הכשיר את בניו לעסוק בתחום, וכך זכה להיות שותף פעיל וקבוע בשמחת חתן וכלה ובאירועי קודש רבים שנערכו בבתי המדרש ובהיכלי הישיבות.

ר' בנימין ז"ל היה קשור בכל נפשו לחסידות ברסלב ולתורותיו של רבי נחמן זיע"א, אל ציונו היה נוסע מדי שנה בראש השנה עם בני משפחתו.

לפני מספר חודשים הוא נדבק המנוח בנגיף, ומאז התפללו רבים לרפואתו, עד אשר השיב את נשמתו ליוצרה, למגינת לבם של בני המשפחה ומכריו הרבים.

בפטירתו הותיר אחריו הרב בנימין יפת ז"ל את רעייתו וילדיו, נכדים וצאצאים, ההולכים בדרך התורה וההלכה. הלווייתו התקיימה בירושלים, והוא נטמן בהר המנוחות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר