הטרגדיה בירושלים

בית החולים מבהיר: "הנהג שדרס - לא שלנו"

על רכב ההסעות שביצע הערב את הדריסה למוות ברחוב שבטי ישראל בירושלים, היה שלט של בית החולים הרצוג, שגינה את הדריסה ולהבהיר כי הנהג לא שייך לביה"ח (בארץ)

דוד הכהן | כיכר השבת |
הרכב הדורס (צילום: צילום: יהוידע בן ציון)

ברחוב שבטי ישראל פינת החומה השלישית בירושלים, הלך הערב (ראשון) לעולמו בחור חרדי שנדרס על ידי רכב הסעות, בית החולים 'הרצוג', ששמו הופיע על רכב ההסעות מבהיר כי לא מדובר בנהג של בית החולים.

כזכור, מוקדם יותר הערב, הולך רגל כבן 47 נפצע קשה ולאחר מכן נקבע מותו בבית החולים, על ידי נהג הסעות שככל הנראה הרגיש מאוים מהנערים שהיו שתויים.

מבית החולים הדסה הר הצופים נמסר: "אל חדר הלם/טראומה במרכז לרפואה דחופה שבבית החולים, פונה על ידי מד״א בן 47 אשר נפגע באורח אנוש מרכב הסעות בשכונת מאה שערים בירושלים".

"צוות המלר"ד המשיך בפעולות ההחייאה של צוות מד״א ונלחם על חייו, אך פגיעותיו היו קשות ביותר והוא נאלץ לבסוף לקבוע את מותו".

על הרכב היה רשום שהנהג עובד בבית החולים הרצוג בירושלים, אך בבית החולים מיהרו להגיב ואמרו: "הרכב, שדרס הערב הולך רגל בשכונת מאה שערים בירושלים - לא עובד בשירות קבלן ההסעות של בית החולים הרצוג הנהג הדורס - לא עובד גם הוא בשירות הרצוג".

הדריסה (צילום: יהוידע בן ציון)

"מדובר, ככל הנראה, בנהג ששימש קבלן ביצוע של הסעות לבית החולים הרצוג למשך מספר ימים בלבד בחודש ספטמבר 2020 ועזב, כנראה, בשל אי התאמה. לפני כשבועיים, לאחר אינספור הפצרות וטלפונים החזיר את שלט בית החולים למשרדי החברה בה הועסק. ההנחה היא כי שיכפל לעצמו, לכאורה, שלט נוסף."

"בבית חולים הרצוג מזועזעים הערב מהארוע הטרגי, ומבקשים להבהיר כי הרכב, שביצע את התאונה, לא קשור בהם יותר בשום צורה ואופן, ומצפים לתחקיר משטרת התנועה לגבי השימוש בשלט על שמשת הרכב הקדמית ולמיצוי הדין".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר