שבועות אחרי שחלתה

נפטרה מקורונה: מרת יעל אלחדד ע"ה

במחלקת הקורונה ב'שערי צדק' נפטרה בשעה האחרונה מרת יעל אלחדד ע"ה, אם לארבעה מירושלים, שלפני שבועות ספורים נדבקה בנגיף ותוך זמן קצר מצבה הידרדר (דיין האמת)

שימי שפר | כיכר השבת |
אילוסטרציה (ללא קרדיט)

אישה חרדית בת 46, משכונת רמות ב בירושלים, נפטרה היום (שני) בבית החולים, מסיבוכי נגיף הקורונה.

האישה, מרת יעל אלחדד ע"ה, אם לארבעה ילדים, תפקדה כרגיל עד לפני כחודשיים - אז יצאה 'חיובית' לקורונה. תחילה, לאחר שנדבקה, שהתה יעל בבידוד בביתה, אך עד מהרה מצבה הידרדר והיא הובהלה ל'שערי צדק'.

בבית החולים הוחלט להרדים ולהנשים אותה, בשל חומרת מצבה, ורבים נשאו תפילות כל העת לרפואתה של יעל בת רחל, אך כאמור היום היא נפטרה, בהותירה אחריה בעל וארבעה ילדים.

יעל נולדה בכסליו תשל"ה להוריה, הרב מרדכי ומרת רחל סבג, משכונת פת בירושלים, וגדלה במידות טובות ויראת שמים, עד שנישאה לרב יצחק אלחדד, ויחדיו קבעו את מקום מגוריהם ברחוב ארץ חפץ בעיר. בשנים האחרונות עברה המשפחה להתגורר בשכונת רמות.

עדן כהן, אחת מחברותיה, מספרת בשיחה עם 'כיכר השבת': "יעל היתה אמא מסורה, שהעניקה לילדיה הכל. בזמנים שהמצב הכלכלי היה דחוק, היא היתה עובדת קשה עד השעות הקטנות של הלילה, כדי שיהיה להם הכל".

"היא היתה בעלת חסד ויראת שמיים. כשאמרו לה שמישהו זקוק לישועה, היא היתה מתפללת עליו מכל הלב. היו לה רשימות של אנשים שהיתה מתפללת עליהם. אנשים מסכנים, חסרי בית ואומללים היו מגיעים לביתה, כדי לקבל חיוך וארוחה חמה, כשהם היו גרים ב'שמואל הנביא'".

"אני, כחברה של בת המשפחה, הייתי מגיעה אליהם לבית והיא היתה מגישה לי ארוחות ושתיה ומתעניינת בשלומי. תמיד היתה עם חיוך, לא התלוננה גם כשהמצב לא היה טוב. בעלה יצחק היה אברך, עד שכבר לא יכלה יותר לעבוד והוא יצא לפרנס".

החברה ממשיכה, בכאב: "יעל חיתנה את שתי בנותיה וראתה נכדים, אבל בבית נותרו כעת בחורה ב'שידוכים' ובחור ישיבה שכל עולמו היה אימא שלו, הוא היה ממש קשור אליה".

"בשנה האחרונה היא עברה ניתוח לב, עקב בעיה רפואית, ובגלל זה הילדים לא הגיעו לבקר אותה כל תקופת הקורונה, כי פחדו עליה. לא הסכימו שאף אחד יתקרב אליה, כי ידעו שהמצב רגיש. אפילו הבת שלה הגדולה לא הגיעה אליה כשילדה, לפני כמה חודשים. בכל זאת, משום מקום היא נדבקה".

הלוויתה של מרת יעל אלחדד ע"ה תתקיים בירושלים, בשעה 17:00, בבית ההספד 'קהילת ירושלים' בהר המנוחות, שם תיטמן למנוחת עולמים.

מבית החולים שערי צדק נמסר, כי "האישה שסבלה ממחלת רקע אושפזה לפני 7 שבועות במחלקת קורונה, ותוך זמן קצר הועברה לטיפול נמרץ והונשמה. לאחר שמצבה הידרדר עוד, חוברה למכשיר אקמו".

"למרות מאמצי צוות היחידה טיפול נמרץ מצבה המשיך להיות קריטי, ולצערנו היא נפטרה לפני הצהריים. אנו משתתפים בצערה העמוק של המשפחה ומעניקים להם ליווי צמוד ועוטף בשעתם הקשה", הוסיפו ב'שערי צדק'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר