הפיצוץ בספינה הישראלית

בני גנץ: "לא יודעים מה ישראל עושה, אבל לא יחצו גבולות"

"איראן מנסה לשפר את עמדתה לקראת המשא ומתן על הסכם הגרעין", הסביר שר הביטחון בני גנץ את הפעילות האיראנית נגד ישראל. למרות הכחשות טהרן, ישראל ממשיכה להאשים את איראן (ארץ)

(צילום: David Cohen/Flash90)

שר הביטחון בני גנץ אמר היום (שלישי), "ראינו בימים האחרונים ניסיונות של איראן לפעול בכדי לשפר את עמדת המיקוח שלה במשא ומתן על הסכם הגרעין".

גנץ העביר מסר לטהרן: "הרבה פעמים לא יודעים מה ישראל עושה, אבל אני מבטיח שאף אחד לא יחצה גבולות. אנחנו נמשיך לפעול מול כל איום, ביחד עם השותפות החדשות והישנות ובראשן ארצות הברית, כדי שאיראן לא תוכל לפתח יכולת גרעינית".

התבטאויותיו של גנץ, ברקע הפיצוץ בספינה השייכת לאיש עסקים ישראלי. בישראל האשימו את איראן בביצוע המעשה, אך בטהרן הכחישו כל קשר.

את הדברים אמר בני גנץ אחרי ביקור באוגדת עזה ביחד עם סגן הרמטכ"ל אלוף אייל זמיר, מפקד פיקוד דרום אלוף הרצי הלוי, מפקד אוגדת עזה תא"ל נמרוד אלוני ובכירים נוספים.

בסיום הביקור נפגש השר גנץ עם לוחמי יחידת הסיור הבדואי, גדוד חי"ר שמרבית חייליו הם בני העדה הבדואית ואזרחי ישראל ערבים. לפגישה הצטרפו מנהל מעבר כרם שלום עמי שקד, נציג רשות המכס דורון סמרה ור' אגף רמי"ם ארז צידון.

השר גנץ אמר: "אני מסיים סיור בגזרת עזה. למרות השקט היחסי- ארגוני הטרור מנסים להתעצם ואנחנו נמצאים בהיערכות גם לקראת חודשי הקיץ. מדינת ישראל פועלת בנחישות מול החמאס והג'יהאד כל הזמן".

"לעזה יש גם הזדמנות. אם במקום לפתח רקטות החמאס היה מחזיר את השבויים והנעדרים הישראלים- היינו יכולים להרחיב את המסחר והכלכלה ולשנות את אורח החיים של תושבי הרצועה, שבסופו של דבר, האזרחים שחיים שם משמשים כלי בידי ארגוני הטרור. המקום הזה, כרם שלום, מעביר סחורה בכל הרמות לרצועת עזה והוא יכול וצריך להפוך לגשר לפיתוח הכלכלה העזתית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר