מצבו בינוני

פעוט נכווה ממים רותחים בביתו באשדוד

פעוט חרדי, בן כשנה וחצי, נכווה הבוקר ממים רותחים שנשפכו עליו בביתו באשדוד. הוא קיבל סיוע רפואי ופונה לבית החולים במצב בינוני עם כוויות; שמו לתפילה: אליהו בן יפית (אקטואלי)

כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-י"ט באדר תשפ"א | 03.03.21
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

פעוט חרדי, כבן שנה וחצי, נכווה הבוקר (רביעי) ממים רותחים שנשפכו עליו בשדרות האדמו"ר מפיטסבורג באשדוד ופונה במצב בינוני לבית החולים.

כוחות ההצלה שהוזעקו לבית המשפחה מצאו את הפעוט כשהוא עם כוויות בפלג גופו העליון. הם העניקו לו טיפול ראשוני והוא פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים 'שיבא' בתל השומר.

לבקשת המשפחה שמו של הפעוט לתפילה - אליהו בן יפית, לרפואה שלימה בתוך שאר חולי ישראל.

דניאל בוקובוזה חובש באיחוד הצלה סיפר: "הענקנו סיוע רפואי ראשוני לפעוט שנכווה בפלג גופו העליון עקב מים רותחים שנשפכו עליו. לאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים אסותא".

נחמן טובול דובר און ליין של איחוד הצלה מסר כי לאחרונה אירעו מספר אירועי כוויות בקרב ילדים ופעוטות ומומלץ לנקוט בכללי הבטיחות והזהירות בכדי למנוע אירועים דומים. כמו כן חשוב ומומלץ לוודאות כי כבל החשמל המוביל לקומקום או המיחם החשמלי אינו בהישג יד של ילדים ופעוטות.

מדוברות מד"א נמסר כי "חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח שיבא תל השומר פעוטה כבת שנתיים במצב בינוני עם כוויות בפלג גופה העליון".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר