'תקווה חדשה' נחשפת

אלקין: "אסור לתת למפלגות החרדיות להחזיק אותנו בגרון"

'תקווה חדשה', שבראשות גדעון סער, מצטרפת לגל האנטי חרדי של איווט ולפיד: בכיר המפלגה אלקין, תקף במילים מחפירות את המפלגות החרדיות, בעקבות 'סרטון הכלבים' של יהדות התורה (אקטואליה)

רפאל כהן | כיכר השבת |
אלקין, עם יו"ר מפלגתו סער (צילום: מתוך הפייסבוק הרשמי)

סערת סרטון בר המצווה לכלבים: אחרי ליברמן ולפיד, גם במפלגת 'תקווה חדשה' מגנים בחריפות את קמפיין יהדות התורה, בטיעון השקרי כי הוא משווה את הרפורמים לכלבים.

כזכור, בסרטון שפורסם בעקבות הכרעת בג"ץ כי יש לאשר גיורים רפורמים, הזכירה המפלגה החרדית כי קבוצה מתבוללת זו ערכה בעבר, בארצות הברית, טקסי "בר מצווה" לכלבים.

הדבר עורר סערה, והיום גם השר לשעבר זאב אלקין, מ'תקווה חדשה', מפלגתו של סער, הצטרף לגינוי הסיעות האנטי-חרדיות לסרטון זה, כביכול הוא משווה בין הרפורמים לכלבים.

אחרי שהביע תמיכה בפשרת ועדת משה ניסים בסוגיית הגיורים המדוברים, בראיון ל'רדיו 103', החל בכיר 'תקווה חדשה' שבעבר היה מקורב מאוד לחרדים, במתקפה חריפה, ואמר: "המפלגות החרדיות הלכו בגישה של הכל או כלום, ודחו את מתווה ועדת ניסים שהיה פתרון מאוזן".

אלקין המשיך, בהתייחס לקמפיין החרדי: "זו לא בדיחה. אני חושב שהסרטון הזה של יהדות התורה הוא שפל חסר תקדים. להשוות יהודים רפורמים וקונסרבטיבים... לכלבים, זהו דימוי אנטישמי קלאסי".

הסרטון שהסעיר (מתוך קמפיין הבחירות)

"זה עלוב - בדיוק כמו אמירתו של ח"כ פינדרוס שחיילי צה"ל שמתגיירים הם שיקסע וגויים", התעלם אלקין מהתנצלותו של הח"כ החרדי על אמירה זו, ותקף: "אפשר לשתף פעולה עם יהדות התורה, אבל אסור שהיא תחזיק אותנו בגרון או בחלקים רגישים יותר, כמו שהמפלגות החרדיות עושות היום בממשלתו של נתניהו. אסור להשלים את זה".

השר לשעבר זאב אלקין הדגיש: "גדעון סער, ואנחנו כמפלגה, לא ניתן שתהיה כפיה דתית. סוף פסוק!".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר