הבחירות של החרדים

כשבציבור החרדי רוצים את שירותי הרפואה ברמה הגבוהה ביותר – הבחירה היא ברשת 'מדיקה'

רשת המרכזים הרפואיים מדיקה מחזיקה בסניפים בת"א, עפולה וחיפה, המספקים מגוון שירותי רפואה ברמה של 5 כוכבים ובהסדרים עם כל קופות החולים • רפואה איכותית ברמה גבוהה ובהתאמה מדויקת לצרכי הציבור החרדי, הפכו את מדיקה לבחירה האולטימטיבית לציבור החרדי (רפואה, מקודם)

(צילום: יח"צ)

כחלק מהפעולות אותן נוקטים בני המגזר החרדי למען בריאותם, הרי שהם אינם מתפשרים על פחות מהטוב ביותר - אם זה הרופאים הטובים ביותר, השירות והתנאים הנלווים, וכמובן ההתאמה לצרכי המגזר. לכן, אין זה פלא שרבים מהציבור החרדי בוחרים פעם אחר פעם בשירותי הרפואה של רשת מדיקה ברמה של 5 כוכבים.

ברשת המרכזים הרפואיים מדיקה, נהנים המטופלים מרפואה בסטנדרטים הגבוהים ביותר, ניתוחים ע"י המנתחים המובילים בתחומם, זמינות תורים גבוהה, הסדרים עם קופות החולים ואווירה איכותית המותאמת לציבור החרדי.

רבים מהציבור החרדי בוחרים פעם אחר פעם בשירותי הרפואה של רשת מדיקה ברמה של 5 כוכבים (יח"צ)

לרשת שלושה מרכזים: מדיקה ת"א, מדיקה בית חולים אלישע חיפה ומדיקה RMC עפולה.

במדיקה מטפלים בתחומים רבים, ביניהם רפואת עיניים, כלי דם, אורתופדיה, אורולוגיה, נגעים בעור, אף אוזן גרון, פרוקטולוגיה, מרפאת כאב, נשים ועוד. יחידת ה-IVF של מדיקה חיפהזוכה לפיקוח ההלכתי מטעם ארגון 'בוני עולם' וכך יכולים הזוגות להיות רגועים, ביודעם שהכל נעשה כדת וכדין על פי דקדוקי ההלכה.

במרכזי הרפואה של מדיקה הושקעה מחשבה רבה גם בתחום העיצוב (יח"צ)

במרכזי הרפואה של מדיקה הושקעה מחשבה רבה גם בתחום העיצוב, הבאה לידי ביטוי באווירה המזמינה ובתנאי האשפוז המצוינים. חדרי הניתוח מאובזרים בציוד החדיש והמתקדם ביותר ובטכנולוגיה הרפואית העדכנית ביותר, תחת בקרת איכות מחמירה. יחד עם הרופאים המעולים של מדיקה, זוהי הנוסחה לתוצאות הטובות ביותר.

במדיקה תמצאו גם מרפאות מומחים, בהן תוכלו לקבל חוות דעת, ייעוץ, בדיקות וטיפולים במגוון תחומים ובאווירה ייחודית. חדרי הבדיקות הנוחים מצוידים אף הם בטכנולוגיה רפואית מתקדמת.

אם נדרשתם להתאשפז, ודאי תשמחו לגלות שחדרי האשפוז מרווחים, נעימים ומאובזרים במיטות מתכווננות ונוחות, כורסאות שינה נוחות למלווים. ההקפדה על הפרטים הקטנים ניכרת בכל מקום ומטרתה לאפשר החלמה טובה ובטוחה יותר למטופלי מדיקה.

הצוות הרפואי של מדיקה מורכב כולו מרופאים בכירים, מנהלי יחידות ומחלקות בבתי חולים ציבוריים ופרטיים מובילים.

ניתן להגיע למרכזי הרפואה של מדיקה בצורה נוחה ופשוטה גם באמצעות תחבורה ציבורית, מכל הריכוזים החרדיים בארץ .

פינו צרויה, מנכ"ל רשת מדיקה, אומר: "אנו משקיעים משאבים רבים במרכזי הרשת, על מנת להבטיח למטופלינו ולציבור הבא בשערינו את הטיפול המיטבי בסטנדרטים הרפואיים הגבוהים ביותר הקיימים כיום בתחום הרפואי. לצורך הגשמת מטרה זו, בחרנו את מיטב הרופאים ורכשנו את הציוד והטכנולוגיות המתקדמות ביותר".

לפרטים נוספים כנסו>>

מוקד טלפוני : מדיקה ת"א 2147* | מדיקה בי"ח אלישע חיפה 3873* | מדיקה RMC עפולה 2323*

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר