"מפר את הכללים"

פייסבוק הסירה את הסרטון של יהדות התורה

קמפיין יהדות התורה פרסם בפייסבוק סרטון בו נראים בלעג רפורמים חוגגים בר מצווה לכלב שלהם וזאת כתגובה לפסיקת בג"ץ על הגיורים • פייסבוק הסירה את הסרטון; 'הפרה' (חרדי)

רפאל כהן | כיכר השבת |
מתוך סרטון הקמפיין (צילום: דוברות)

לפני יומיים הכריע בית המשפט הגבוה לצדק, כי גויים שעברו גיור רפורמי יוכרו כיהודים, בתגובה הוציאה 'יהדות התורה' סרטון השם ללעג את הרפורמים, והיום (רביעי), פייסבוק הסירה את הסרטון.

בסרטון המדובר, נראו רפורמים חוגגים בר מצווה לכלב שלהם, כאשר הקריין מסביר על רקע תמונות של כלב עם הכיפה, כי על פי בג"ץ הם יהודיים.

פייסבוק החליטה להוריד את הסרטון וזאת כי הסרטון משווה כלבים לרפורמים, בהודעה נאמר: "הצוותים הגלובליים בחברה מצאו שהקמפיין מפר את כללי הקהילה בכל הנוגע לדברי שנאה" .

בראיון לערוץ 12, הסביר סגן השר אורי מקלב, כי "הרפורמים הם המשווים בין כלבים לבני אדם, סרטון הכלבים בבר המצווה היא מראה למציאות בה הרפורמים מעלים את הכלב שלהם לתורה, אנחנו מציבים להם מראה מול העיניים".

חבר הכנסת אליהו ברוכי התייחס לכך בחשבון הפייסבוק שלו וכתב: "אני לא יודע מה אורך החיים של הפוסט שאני כותב לפי המדיניות של פייסבוק. אבל האמת לפעמים כואבת להם: סרטון טוב שמשקף את האמת המרה על פייק גיור של פייק יהדות, לא עובר בגרון של פייסבוק. סרטוני ליברמן, אלכס קושניר, יאיר לפיד ושות', כן. עצוב. אגב, צוקרברג יהודי אמיתי. לכן זה כל כך בוער בו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר