החרדים ונתניהו באולפן

18 ימים לבחירות; השר אופיר אקוניס בריאיון

הסקרים הפנימיים והתקווה להקים ממשלת ימין; ההסתה של איווט ליברמן; הזעם החרדים על הממשלה והחשש ממשלת לפיד-בנט- סער • השר אופיר אקוניס בריאיון לישי כהן באולפן 'כיכר השבת' (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(ניהול אולפן: מולי הרשקוביץ. מפיק: איציק אוחנה)

פחות משלושה שבועות לבחירות 2021, השר אופיר אקוניס (הליכוד) התארח לריאיון מיוחד באולפן 'כיכר השבת' והתייחס לסקרים הפנימיים המנבאים כי 'הליכוד' תעבור את ה-30 מנדטים, התקווה להקים ממשלת ימין, החשש ממשלה בראשות יאיר לפיד, גדעון סער ונפתלי בנט, הזעם ברחוב החרדי על החלטות הממשלה בימי הקורונה וההסתה של אביגדור ליברמן נגד המגזר החרדי. צפו בריאיון המלא.

במהלך הריאיון התבטא אקוניס: "אני לא חושב שהליכוד בדעיכה. בסקרים שלנו אנחנו עומדים בשלושים מנדטים, ובמחקרי עומק אפשר אפילו לומר שאנחנו עומדים על 31-32. חושב לזכור כשמסתכלים על כלל המפלגות, גם הם נמצאים על אותם מספרים בתקופה האחרונה, ולכן אני חושב שאנחנו נמצאים כחוט השערה של ממש מהקמת ממשלת ימין.

לדבריו: "אם כל אדם שאומר בסקרים ובמחקרים שהוא מזדהה עם הליכוד יצא להצביע אנחנו נגיע גם ל.63, אבל אם הציבור יישאר בבית בגלל האדישות שניכרת בין היתר כעת בקרב מצביעי הליכוד, אנחנו נהיה במצב לא טוב".

באשר למינוי אפשרי של איתמר בן גביר לשר בממשלה, אמר אקוניס: "אף אחד לא אומר שאיתמר בן גביר רע. בן גביר לא יכול לכהן כשר בגלל שאדם שנכנס לראשונה לחיים הפוליטיים - צריכים לחכות כמה שנים עד למינוי לשר. כוכבים גדולים כמו אריאל אטיאס יש רק בש"ס".

צפו בריאיון המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר