"הוא רחום וחנון"

שמחה גדולה בויז'ניץ: בנו של האדמו"ר הוכתר לאב"ד בבני ברק

בנו הבכור של האדמו"ר מויז'ניץ, הרה"צ ר' חיים מאיר הגר, הוכתר במעמד מרגש במרכז החסידות, כרבה של הקהילה הגדולה שבבני ברק. "הוא רחום וחנון", שיבח אותו אביו (חסידים)

שימי שפר | כיכר השבת |
(באדיבות חצר הקודש ויז'ניץ)

שמחה גדולה בחסידות ויז'ניץ: הערב (חמישי), במהלך עריכת שולחנו של האדמו"ר, לרגל יום ה'יארצייט' התשיעי של הרבי בעל ה'ישועות משה' זצוק"ל, הוכתר בנו הגדול של הרבי, הרה"צ רבי חיים מאיר הגר, לרב ואב"ד חסידי ויז'ניץ בבני ברק.

במעמד ההכתרה נשא אביו האדמו"ר דברים, במהלכם שיבח את מעלותיו של בנו, אותו הוא כינה "רחום וחנון מימי קדם", ובירך אותו שימשיך בגאון ובעוז את רבנותו.

הרבי הוסיף, כי בפרשת פנחס כתוב 'איש על העדה אשר יצא לפניהם' - דהיינו, שרב בישראל צריך להיות אדם אשר מתמסר לכל יהודי באשר הוא.

יצוין, כי במעמד ההכתרה הענק נוכחים הגה"צ רבי מנחם ארנסטר ראש ישיבת ויז'ניץ, האדמו"רים מויז'ניץ בית שמש, אנטניא, מעליץ, בנו של האדמו"ר מבעלזא הרה"צ רבי אהרן מרדכי רוקח, הגר"ז ארנסטר, האדמו"ר מקאמרנא י-ם, הגרמ"ש קליין, הגרי"מ שטרן ועוד.

עם סיום דבריו של האדמו"ר, פצחו אלפי החסידים בשירת 'קול רינה וישועה באהלי צדיקים'.

כזכור, בחודשים האחרונים מינה הרבי מויז'ניץ את בניו, הרה"צ רבי יצחק ישעי' לרב הקהילה בעיר אשדוד, והרה"צ רבי יעקב מרדכי לרב הקהילה בעיר אלעד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר