אלפי ילדים נותרים בביתם ללא סיבה

השר דרעי דורש: 'לבטל את צבעי ה'רמזור' במערכת החינוך'

"רק בנושא החינוך נצמדים עדיין לצבעי הרמזור", מתלונן יו"ר ש"ס השר דרעי במכתב לראש הממשלה ודורש לשנות זאת. עד שזה יקרה, אלפי ילדים לא ילמדו ממחר - בשל צבע אזורם שהיה 'כתום' (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
דרעי ונתניהו (צילום ארכיון: Miriam Alster/FLASH90)

במכתב ששיגר הלילה (מוצ"ש) לראש הממשלה בנימין נתניהו, מלין יו"ר ש"ס השר אריה דרעי על כך ש"רק בנושא החינוך נצמדים עדיין לצבעי הרמזור", ודורש לשנות זאת.

כזכור, בהחלטה שאושררה הערב נכנסו כמה אזורים - בהם שכונות נווה יעקב והקטמונים בירושלים - לרשימת המקומות שאסורים בהם הלימודים, בשל צבעם הכתום, למרות שהוא השתנה לטובה מאז קביעתו ככזה ביום רביעי האחרון.

כך, אלפי ילדים שהיו אמורים להמשיך בלימודיהם מחר, ייאלצו להישאר בבתיהם או לעבור על החוק, למרות שצבע שכונתם כבר אינו כתום בעייתי.

כעת דרעי מוחה במכתבו, אותו מיען גם לשרי הבריאות והחינוך, גם על האופן בו נערכה ההחלטה על סגירת מוסדות הלימוד בישובים כתומים ואדומים: דקות לפני כניסת שבת וללא דיון בקבינט הקורונה.

וכך פותח יו"ר ש"ס את המכתב לנתניהו, לשר הבריאות יולי אדלשטיין ולשר החינוך יואב גלנט: "הנדון: ביטול תכנית הרמזור במערכת החינוך. ראשית, ברצוני להביע מחאה על האופן בו בוצעה ההחלטה על סגירת מוסדות הלימוד בישובים כתומים ואדומים".

"ההחלטה, שנעשתה על בסיס נתוני יום רביעי בבוקר, התקבלה מספר דקות לפני שבת, ללא דיון משותף של חברי הממשלה, זאת למרות פניות מקדימות שלי ושל צוות לשכתי לגורמים הרלוונטיים".

דרעי מוסיף, כי "לא יתכן שבערב זה, בו מכריזים רשמית על פתיחת המסחר - מלונות, מסעדות, אולמות ועוד - בכל הארץ וללא הגבלת צבע רמזור, בתחום החינוך שהוא ציפור נפשנו כי נוגע לנפש הרכה של ילדינו, עדיין נצמדים לצבעי הרמזור".

"אני דורש לכנס מיידית את הממשלה, ולהודיע על ביטול תכנית הרמזור במערכת החינוך", מסיים השר את דרישתו החד משמעית, אליה כיתב גם את מנכ"ל משרד הבריאות פרופ' חזי לוי ואת פרויקטור הקורונה פרופ' נחמן אש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר