האזינו ל'קדיש'

הלווית המנהלת שנפטרה מקורונה: "דאגה אישית לכל בת"

לאחר משא הספדים עתירי בכי ודמעות, בין היתר של אביה ובעלה, מרת דבורה ברוינר ע"ה, שנפטרה אחרי שבועות שהתייסרה מנגיף הקורונה, נטמנה למנוחת עולמים, והיא רק בת 45 // האזינו (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
ה'קדיש' בהלוויה, אמש (באדיבות המצלם)

אלפים השתתפו אמש (מוצאי שבת) בהלוויתה של מרת דבורה ברוינר ע"ה, מנהלת בית הספר שנפטרה מקורונה בגיל 45, בהותירה אחריה 8 ילדים, רובם בביתה, המומים וכואבים את הסתלקותה.

בשעה 12:30 אחר חצות, יצא מסע הלוויה מרחוב רבי עקיבא 31 בבני ברק, מקום מגוריה, ולאחר משא הספדים עתיר בכי ודמעות, של אביה הרב שרגא קפלר ובעלה הרב יהודה, נטמנה המנוחה בחלקת ויז'ניץ בבית העלמין נציבי ישיבת פוניבז' בעיר.

ישראל פרידמן, חבר מועצת עיריית פתח תקווה מיהדות התורה, ספד לה במילים כואבות: "בשמונה השנים בהן חינכה וניהלה את בית הספר החסידי בקרית הבעש"ט ב'הדר גנים', היא התמסרה בכל ליבה ומאודה לתלמידות".

"היא היתה יותר מחנכת ממנהלת, דאגה לכל בת באופן אישי ויצרה קשרים הדוקים עם כל אימהות התלמידות, שאהבו אותה מאוד. היא היתה פונה אלינו בבקשות רבות", הוסיף פרידמן, "אבל אף פעם לא לרווחתה האישית אלא לעזרה לתלמידות מתקשות או סיוע לתלמידות מבתים קשים שלא יכלו לממן לבנותיהם ספרי לימוד והשתתפות בטיולים".

המנוחה (צילום: צ. פריד)

חבר המועצה נזכר: "כשתלמידה נזקקה לסייעת, דבורה לא נחה ולא שקטה, עד שהשיגה את מבוקשה. כשנודע לה על תלמידה שהוריה נקלעו למשבר או אפילו נסעו לחו"ל, ולא נמצא מקום הולם להשאירה, היא היתה פורסת חסותה על הילדה ולוקחת אותה לביתה".

יצוין, כי ה'שבעה' מתקיימת בהתאם לכללי משרד הבריאות, בבית משפחת ברוינר ברחוב רבי עקיבא 31 בבני ברק.

האזינו ל'קדיש' בהלוויה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר