מתחת לבית השוטר

פרץ לדירות בשבת, נתפס וביקש פינוי לבית חולים

כמה דקות אחרי שנתפס בבני ברק, בצהרי השבת האחרונה, בחשד שפרץ לבתי מגורים בעיר, התלונן העצור באוזני השוטרים כי חש ברע; בבית החולים גילו מהר את כזביו (בארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: דוברות 'השומרים')

בבית משפט השלום בתל אביב הוארך היום (ראשון) מעצרו של תושב לוד, שנעצר בצהרי השבת האחרונה בבני ברק, בחשד שפרץ למספר דירות בעיר.

המשטרה, שהוזעקה לזירת אחת הגניבות, תפסה את החשוד מיד לאחר המעשים, כאשר על גופו עדיין חלק מהרכוש אותו שלף מבתיהם הפרוצים של התושבים - אחד מהם שוטר בתפקיד.

יצוין, כי לאחר מעצרו התלונן החשוד כי מצבו הבריאותי גרוע, ובשל כך המשטרה פינתה אותו לבית חולים, אך שם לא אותר כל ממצא התומך בתירוץ - שהופרך כך במהירות.

בהחלטתו לקבל את בקשת המשטרה להארכת מעצר, כתב השופט: "מעיון בתיק החקירה עולה, כי קיים חשד סביר נגד החשוד לביצוע העבירות המיוחסות לו. עוד יש להפנות לכך שבחקירתו הוא לא שיתף פעולה, וגם היום בפני שב"ס עלתה התנהגות דומה".

"לחשוד עבר פלילי מכביד, כולל עבירות רלוונטיות שבגינן אף ריצה עונשי מאסר", גילה השופט אור ממון, "ועל כן, לאור החשדות ועברו מדובר במסוכנות גבוהה, ואשר על כן אני נעתר לבקשה ומורה על הארכת מעצרו של החשוד בשלושה ימים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר