בחירות 2021

יאיר לפיד: "אני מעוניין בעימות עם נתניהו"

משנה אסטרטגיה? יו"ר מפלגת יש עתיד, ההולך וצובר מומנטום בסקרים, כשהוא בורח ממיצובו מול נתניהו, מצהיר כי כעת הוא דווקא מעוניין שייערך עימות פוליטי ביניהם (חדשות)

רפאל כהן | כיכר השבת |
לפיד ונתניהו (צילום ארכיון: פלאש 90)

קרב ראש בראש הלכה למעשה? יו"ר יש עתיד ח"כ יאיר לפיד אומר היום (ראשון), כי ירצה להתעמת עם ראש הממשלה בנימין לפני הבחירות. הדבר החשוב ביותר כעת הוא ההדחה שלו, הצהיר.

יאיר לפיד, העומד כבר מספר שבועות עם מספר מנדטים גבוה משמעותית מהבאים אחריו, גדעון סער ונפתלי בנט, ושני רק לבנימין נתניהו והליכוד, השתדל למרות זאתלשמור על שתיקה, ולא להצהיר כי מעון רה"מ הוא היעד שלו.

בריאיון שהעניק היום ב'חדשות 12', לפיד לא ביטל את האפשרות כי לא יתמנה לתפקיד הנחשק בסבב הנוכחי, ואמר: "יותר חשוב שנתניהו יסיים את תפקידו, מאשר שאהיה ראש ממשלה".

יו"ר 'יש עתיד', שבעבר פסל הקמת ממשלה עם 'הרשימה המשותפת', שינה את דעתו בחודשים האחרונים וכבר מכנה את עודה וחבריו כ"שותפיים אפשריים".

בעוד שותפיו הבכירים של לפיד לממשלה ללא נתניהו, סער ובנט, הודיעו שלא יישבו עם 'המשותפת', לפיד אמר כי "אינו מתרגש מאמירות של קמפיין, ושניהם יכולים לשבת עם 'המשותפת'". כמה דקות אחר כך צייץ סער בתגובה: "לא יקרה".

כזכור, בשבועיים האחרונים קורא נתניהו ללפיד "להפסיק להתחבא" והזמין אותו לעימות טלוויזיוני. על אף שכנראה נתניהו לא האמין שלפיד ייעתר לבקשה, בריאיון היום הבהיר יו"ר יש עתיד "אני מעוניין בעימות עם נתניהו", במה שיתכן שינוי קו אסטרטגי בקמפיין הבחירות שלו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר