הבדואי הטיח

מבוכה בסיור הבחירות: "נתניהו, שכחת אותנו"

ראש הממשלה בנימין נתניהו שערך היום סיור בחירות בחברה הבדואית, הופתע כשאחד הנוכחית בחר להביך אותו ולפתוח במתקפה ישירה, בנאום עמוס בטענות • צפו בווידאו (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: מתוך @AviRabina בטוויטר)

ראש הממשלה בנימין נתניהו, שערך היום (ראשון) סיור בחירות במגזר הבדואי, הובך מנאום תוקפני שנשא אחד הבכירים, בפניו.

סמוך לרהט שבנגב, התיישב ראש הממשלה לצד כמה ממנהיגי הבדואים בנגב, בהם השייח' גדעון אבו סבית, כשזה נעמד לנאום, הוא הטיח בו: "הגיע הזמן שהליכוד יעשה חשבון נפש על היחס אלינו. זו לא בושה".

"הרבה עובדים תחת חסותך מיררו לנו את החיים", כעס השייח, בעוד נתניהו נראה תחילה מתופף בעצבנות באצבעותיו על השולחן, ובהמשך עובר לרשום הערות בדף שלפניו.

אבו סבית המשיך: "אדוני ראש הממשלה, אתה שכחת את המגזר הבדואי לאורך כל התקופה. המדינה שכחה את האוכלוסייה פה בצד. תכריז על הפסקת ההריסות אצל הבדואים. איפה השכל?".

"נתניהו, אני מצביע ליכוד, ואנחנו יודעים שאם טוב למדינה, טוב גם לנו. אז אני מקווה שתיקח את העניינים של הבדואים לידיים שלך. כי אנחנו לא אויבי המדינה".

רה"מ, שותה קפה במאהל (צילום: מתוך הפייסבוק הרשמי)

ראש הממשלה מצדו הודיע, בדברים שהשמיע בסיור: "אני מעביר את הטיפול לכל אוכלוסיית הבדואים למשרד ראש הממשלה, ואטפל בזה אישית. אני גםמתחייב להעביר עוד מיליארד וחצי שקלים למגזר הערבי, כדי לתת ביטחון אישי לכל אזרחי ישראל".

"היו ברהט כמה אירועי פשע בימים האחרונים, וכולם פוצחו מיד. היום באתי למקום, כדי לראות את ההתקדמות העצומה במיגור הפשיעה והאלימות בארץ בכלל, ובחברה הערבית בפרט", סיים נתניהו.

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר