מערכות תקשורת מתקדמות לשדרוג יעילות המשרד

לאחרונה הוקם במשרדי אתר 'כיכר השבת' מערך טלפוני מתקדם המאפשר לצוות המשרד להעניק שירות משופר, איכותי ומהיר יותר (תקשורת, מקודם)

אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

לדברי יאיר בראל, מנהל הפרויקטים בחברת בר- טק שביצעה את המערך החדש, המערך הטלפוני החדש הופך את כל מערך התקשורת והשירות בחברת 'כיכר השבת' להרבה יותר יעיל ומציב את החברה בחזית הקדמה הטכנולוגית הקיימת כיום.

הפרויקט כלל שדרוג מלא של מערכת הטלפוניה, תוך שימוש בציוד קצה חדש ומערכת ניהול מוקדים חכמה ומתקדמת. בפרויקט כללנו שרת מרכזיה מבית חברת GRANDSTREAM - חברה אמריקאית מוכרת המתמחה במתן פתרונות תקשורת ייחודיים ומכשיריה מספקים אפשרויות ניהול מתקדמות יותר והתאמה מלאה לצרכים של כל עסק ועסק, כך שיכלנו להתאים את המערך באופן מדויק לצרכים של כיכר השבת ולדרישות המנהלים והצוות.

לאורך כל הפרויקט צוות בר - טק העניקו ליווי מלא לחברה. כבר מהשלבים הראשונים של ניתוח הצרכים ותכנון הפתרונות המתאימים, ועד ליישום הפתרונות הללו בפועל, התקנת המערכות בחברה ומתן הדרכה מלאה לכל צוות וצוות בחברה.

זמן קצר מאוד לאחר סיום הפרויקט כבר זכינו לקבל משוב חיובי על שיפור משמעותי במערך התקשורת וצוותי 'כיכר השבת' זוכים להעניק שירות מהיר ומדויק יותר לכל לקוח ולקוח ולתקשר בצורה מיטבית יותר בין הצוותים בחברה.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר