כביש 20

המרדף הסתיים בתאונה, פצועים ורכב שעלה באש

מרדף אחרי רכב שנע במהירות של 148 קמ"ש על כביש 20 סמוך למחלף שבעת הכוכבים, הסתיים בתאונה בין תשעה כלי רכב, פצועים שפונו לבית החולים ורכב אחד שעלה באש (ארץ)

הרכב שעלה באש (צילום: דוברות הצלה פתח תקווה)

מרדף אחרי רכב שנע במהירות של 148 קמ"ש על כביש 20 סמוך למחלף שבעת הכוכבים, הסתיים בתאונה בין תשעה כלי רכב, פצועים שפונו לבית החולים ורכב אחד שעלה באש.

האירוע החל כאשר שוטר אגף התנועה, שביצע אכיפה נגד עבירות מהירות, קלט באמצעות מכשיר הממל"ז רכב שנע במהירות חריגה של 148 קמ"ש - במקום 90, על כביש 20 סמוך למחלף שבעת הכוכבים.

(צילום: אביעד ניסים, תיעוד מבצעי מד"א)
(צילום: אביעד ניסים, תיעוד מבצעי מד"א)

השוטר סימן לנהג לעצור, אולם זה המשיך בנסיעה ולא נשמע להוראות השוטר תוך שהוא עוקף רכבים בשול הדרך במהירות גבוהה ומסכן את הנוסעים. בשלב מסויים, שול הדרך התקצר, והנהג שניסה להימלט - פגע במספר כלי רכב ונעצר.

כתוצאה מהפגיעה, רכבו של הנהג החל לבעור והשוטר חילץ את הנהג תוך ביצוע מעצרו, והוא הועבר להמשך חקירה.

חובשי מד"א - 'הצלה פתח תקווה' יחד עם פראמדיקים של מד"א העניקו טיפול ראשוני לשישה נפגעים באורח קל, והם פונו להמשך טיפול בבתי החולים.

חובש בכיר ביחידת האופנועים של מד"א - הצלה פתח תקווה רפאל נהרי סיפר כי "מדובר בזירת תאונה לאורך הכביש בין 9 כלי רכב אשר חלקם עלו באש וחלקם הסתובבו כנגד כיון התנועה, כלל הנפגעים היו מחוץ לרכבים כשהם בהכרה וסבלו מחבלות שונות. הענקתי להם יחד עם צוותים נוספים של מד"א טיפול ראשוני והם מפונים להמשך טיפול בבתי החולים באזור".

(צילום: דוברות הצלה פתח תקווה)
(צילום: דוברות הצלה פתח תקווה)
(צילום: דוברות הצלה פתח תקווה)
(צילום: דוברות הצלה פתח תקווה)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר