הכלב של ג'ו ביידן נשך והורחק מהבית הלבן

על פי המסורת האמריקנית, גם הנשיא ביידן הביא איתו כלבים לבית הלבן, אך אחד מהם לא הסתגל ואף נשך אחד מאנשי הצוות. הכלבים נשלחו לבית המשפחה בוולמינגטון (בעולם)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
ביידן עם הכלב בעת אימוצו (צילום: הקמפיין)

כמיטב המסורת האמריקנית אותה הפסיק רק דונלד טראמפ, הכניס איתו ג'ו ביידן לבית הלבן שני כלבי רועים גרמניים. הכלבים אף היו חלק מקמפיין הבחירות של ביידן שציטט את טראמפ שאמר שלא יראו אותו מוביל כלב על המדשאה והוסיף את הכותרת "מחזירים את הכלבים לבית הלבן". אלא שביידן נאלץ בשבוע שעבר לשלוח את הכלבים מהבית הלבן לבית המשפחה בדאלוור לאחר שאחד מהם התנהג בתוקפנות מתמשכת כלפי צוות הבית הלבן ואף נשך אחד מהם.

על פי הדיווח ב-CNN, הכלבים צ'אמפ בן ה-13 ומייג'ור בן ה-3 שאומץ על ידי משחת ביידן רק לפני שנתיים נשלחו לאחר שמייג'ור הצעיר נשך את אחד מאנשי הביטחון של הבית הלבן.

(הבית הלבן)

מאז הגיעם לבית הלבן הכלבים הסתובבו באופן חופשי בשטח המעון הנשיאותי וביידן ורעייתו ג'יל טענו כי מדובר ב"כלבים ממש טובים". אך ככל הנראה המעבר מבית קרקע ענק ריק כמעט לחלוטין לבית הלבן העמוס והצורך לנסוע במעלית הקשה על הסתגלות הכלב הצעיר.

הגברת הראשונה סיפרה בראיון כי רק הרהיטים העתיקים והיקרים נחשבים מחוץ לתחום עבור הכלבים, אך הודתה שתפסה את הכלב הצעיר על אחת הספות.

מהבית הלבן טרם נמסרה תגובה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר