"כל עכבה לטובה"

הלם: יממה לפני החתונה הכלה יצאה 'חיובית'

לא מעט דמעות נשפכו בשעות האחרונות בביתה של משפחה חרדית בנתניה, כאשר התברר שהבת חיובית לקורונה, יממה לפני נישואיה. החתן המופתע ניחם אותה: "הכל לטובה" (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
כלה בצילומים לפני חתונתה. אילוסטרציה (צילום: Nati Shohat/FLASH90)

יממה לפני שהיא צועדת מתחת לחופה ברגעים המאושרים בחייה, גילתה כלה חרדית כי נדבקה בנגיף. בשל כך, מועד החתונה נדחה לשבוע הבא.

מהפרטים שהגיעו ל'כיכר השבת' על סיפור בלתי שגרתי זה עולה, כי בני המשפחה המתגוררים בנתניה החליטו שלשום להיבדק לקורונה, ללא סיבה מיוחדת. "ליתר ביטחון", כהגדרתם.

הראשונה שקיבלה אמש את תוצאת הבדיקה, היתה הכלה בת ה-21, בוגרת סמינר, שחשכו עיניה: התברר כי היא נשאית קורונה, ומשכך עליה להיכנס באופן מיידי לבידוד.

את שהתרחש בעקבות זה בבית המשפחה, מיותר לתאר: הלם ודמעות כאחד, כאשר הכלה ממאנת תחילה לעכל את העובדה כי שמחת נישואיה לא תתרחש כמתוכנן, הערב באולם החתונות בלוד.

'חתונת קורונה' שנהרסה, מסיבה אחרת: גשם (צילום ארכיון: מתוך אינסטגרם)

מי שכמובן הופתע אף הוא, היה החתן, תושב העיר אלעד הלומד בישיבה בבני ברק. אך עד מהרה הוא התאושש מהבשורה המרעישה, וביקש להעביר מסר מחזק לכלתו: "כתוב ש'כל עכבה לטובה'. זה המצב גם אצלנו".

כאמור החתונה תתקיים באחד מימי השבוע הבא, "ולשם תגיע הכלה - שבינתיים די נרגעה - מאושרת ושמחה, ותבנה בית נאמן בישראל עם חתנה המסור", בטוחים בני המשפחה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר