בחירות 2021

התנאי של רה"מ נתניהו לעימות עם יאיר לפיד

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר בראיון ל'גלי צה"ל', כי הוא מוכן לשקול עימות עם יאיר לפיד, אך הציב לכך תנאי ברור; סער, התערב והגיב: "ביבי, אל תתחבא מאחורי לפיד" (פוליטי)

רפאל כהן | כיכר השבת |
נתניהו ולפיד. ארכיון (צילום: Noam Revkin Fenton/FLASH90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר הערב (שלישי) בראיון ל'גלי צה"ל', כי הוא מוכן לשקול עימות עם יאיר לפיד, יו"ר 'יש עתיד', אך הציב לכך מספר תנאים.

"אני בהחלט מוכן לשקול עימות עם יאיר לפיד", אמר נתניהו, "ברגע שבו הוא יחליט להפסיק להסתתר מאחורי בנט וגדעון ויגיד את האמת: 'הוא מתמודד על ראשות הממשלה'".

נתניהו, הוסיף ואמר כי "בזמן שאנו יוצאים מהקורונה וחייבים לשקם את הכלכלה שלנו, אנחנו צריכים להחליט מי יהיה ראש הממשלה הבא - לפיד או נתניהו. לפיד, שהיה שר האוצר הגרוע בתולדות ישראל, או אני שכבר חילצתי את ישראל משני משברים כלכליים".

מי שמנסה להיכנס גם הוא לשיח על העימות, הוא יו"ר 'תקווה חדשה', גדעון סער, שצייץ בטוויטר: "ביבי, אל תתחבא מאחורי לפיד. ממה אתה מפחד? בוא לעימות".

זאת לאחר שבחודשים האחרונים איבד שבעה מנדטים בסקרים בעוד לפיד עלה בשישה מנדטים במקביל, מאז שראש הממשלה בנימין נתניהו שב והציב את לפיד כמועמד מולו על ראשות הממשלה והתעלם לחלוטין מסער.

בתחילת השבוע, בריאיון שהעניק ל'חדשות 12', אמר יאיר לפיד כי ירצה להתעמת עם ראש הממשלה בנימין נתניהו לפני הבחירות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר