לראשונה מהקמתה

'קול חי מיוזיק' מובילה בהאזנה במגזר החרדי

תחנה המוזיקה שהחלה לפעול רק לפני 3 שנים, כובשת את צמרת טבלת ההאזנה לרדיו במגזר החרדי עם 29.3% • אחריה תחנת קול חי עם 27.7% • כך עולה מנתוני סקר TGI (ברנז'ה)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
אולפני קול חי מיוזיק (צילום: ישי נוימן)

שינויים משמעותיים בהרגלי ההאזנה במגזר החרדי לתחנות הרדיו השונות, ולראשונה, תחנת המוזיקה 'קול חי מיוזיק' מובילה את טבלת ההאזנה, כך עולה מנתוני סקר TGI האחרון של חברת קנטאר מדיה, בהתייחס לפילוח ההאזנה בתוך המגזר החרדי לתחנות הרדיו השונות, בחודשים יולי-דצמבר 2020.

מהנתונים עולה, כי תחנת הרדיו הצעירה 'קול חי מיוזיק' מבית 'קול חי', ניצבת בצמרת הרשימה, עם 29.3% האזנה במגזר החרדי, ואחריה תחנת הרדיו 'קול חי' הוותיקה, עם 27.7% האזנה.

בחברת קנטאר מדיה המבצעת את סקר TGI מציינים, כי בנטרול חפיפה, שתי תחנות קבוצת קול חי נהנות יחדיו מ-40.7% אחוזי ההאזנה, יותר מכל תחנה אחרת המואזנת במגזר החרדי.

עוד עולה מהנתונים, כי אחרי שתי התחנות הניצבות בצמרת, קיימות הפתעות נוספות: תחנת 'כאן ב'' של תאגיד השידור הציבורי, זוכה לשיעורי האזנה של לא פחות מ-19.8 אחוזים במגזר החרדי, אחריה תחנת הרדיו 'קול ברמה' עם 15.4 אחוזי ההאזנה, גלי צה"ל זוכה ל-12.2% ואת רשימת התחנות נועלת תחנת כאן מורשת של התאגיד, עם 7.2 אחוזי האזנה.

גורמים בעולם התקשורת מציינים, כי השנה החולפת התאפיינה במגזר החרדי בגידול משמעותי בחשיפה לאינטרנט כמו גם בנתוני ההאזנה לרדיו, עקב משבר הקורונה. לצד הרצון לעדכוני החדשות ותוכניות האקטואליה, הקורונה חיברה רבים דווקא לפן המוזיקלי ברדיו, ומכאן הזינוק המרשים בנתוני ההאזנה לתחנת הרדיו קול חי מיוזיק.

מנכ"ל קבוצת קול חי, אבי רוזן מסר בתגובה לנתונים: "אנו מודים לבורא עולם על הצוות הנפלא שלנו שזוכה לעסוק בשליחות החשובה של הפצת תורה, אמונה, שמחה ומוזיקה לעם ישראל. הופתענו ושמחנו לגלות שההצלחה של תחנת המוזיקה הצעירה קול חי מיוזיק שהחלה לפעול לפני 3 שנים, גדולה יותר מכל התחזיות. לא פחות משמח לגלות שהתחנה הוותיקה קול חי לא ניזוקה מכך ואף היא רושמת גידול בנתוני ההאזנה".

מנהל קול חי מיוזיק, ישראל אזולאי מסר בתגובה: "תודה לה' יתברך ולמאות אלפי המאזינים שמצביעים באוזניים ונהנים בכל יום ממיטב השדרנים שמנגנים להם את היום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר