13 ימים לבחירות

עמית סגל מרגיש: "האדמה עומדת לרעוד"

בעוד פחות משבועיים ילכו אזרחי ישראל לקלפיות, בבחירות לכנסת ה-24, אך הפרשן הפוליטי עמית סגל, אומר כי "צריך לצפות לשינויים משמעותיים מאוד בשבועיים הקרובים" (בארץ)

עמית סגל (צילום: כיכר השבת)

בעוד 13 ימים ייערכו הבחירות לכנסת ה-24, הסקרים עדיין לא מעניקים ניצחון ברור לאחד הצדדים ולפחות 3 מפלגות נמצאות בסמוך לאחוז החסימה, עם סכנה ברורה מצידן שלא יעברו אותו.

הפרשן הפוליטי של ערוץ 12, עמית סגל, העריך הבוקר (חמישי) בראיון לניב רסקין ב'חדושת הבוקר' בערוץ 12 כי "צריך לצפות לשינויים משמעותיים מאוד בשבועיים הקרובים".

"אני ממש מרגיש כאילו האדמה עומדת לרעוד, אבל לא יודע לאיזה כיוון", אמר עמית סגל, "יש תחושה שהתוצאות לא יהיו דומות בשום דבר למה שרואים עכשיו בסקרים".

הוא ציין כי לפי הסקר שפורסם אתמול בחדשות 13, ישנן ארבעה מפלגות שמשיגות בין 4 ל-5 מנדטים, "זה שווה ערך ל-17 מנדטים, מספר דרמטי, מספיק ששתי רשימות נופלות ופתאום שמונה מנדטים טסים ממקום למקום", אמר עמית סגל.

סגל הזכיר כי "בסבב א' הליכוד עמד בסקר האחרון על 26 מנדטים, אבל ביום הבחירות טיפס ל-35. רוב המנדטים הללו הגיעו מהמנדטים שהוא אסף מתחת לאחוז החסימה. בבחירות האלה זה יכול לקרות גם, או לליכוד או לבלוק לפיד-ליברמן שחתום על הסכם עודפים".

לדבריו, גם הנתונים של גדעון סער, שהגיע ל-21 מנדטים וכעת עומד על תשעה, בסקרים, כשאפילו נפתלי בנט עוקף אותו, "זה מתכון לדרמות מאוד גדולות", אך הסתייג כי החלום של בנט שיוכל להקים ממשלה - עם נתניהו או בלעדיו, "לא עומדת להתממש". לדבריו, "הברירה של בנט תהיה בין ממשלה לבין בחירות חמישיות", אך הדגיש כי "לא צריך לרחם עליו - הוא יגבה מחיר מופקע, אבל ספק אם זה יהיה ראשות ממשלה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר