לקראת הבחירות

סער הודיע: שוקל לתמוך בחוק שימנע מנתניהו לכהן כרה"מ

יו"ר 'תקווה חדשה', גדעון סער, יורד בסקרים, ומכוון את האש נגד רה"מ נתניהו • בריאיון לחדשות 12 התריע: "נתניהו מתמקד בלפיד כדי להוביל לבחירות חמישיות" (פוליטי מדיני)

רפאל כהן | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת)

הקיפאון הפוליטי הקיים בשאלת כן או לא נתניהו עדיין לא נשבר, ויתכן כי גם בעוד 13 יום, בבחירות הרביעיות, השוויון הגושי ישמר.

יו"ר 'תקווה חדשה', גדעון סער, שהתפצל מ'הליכוד' כדי להביא להחלפת שלטונו של בנימין נתניהו, מתדרדר בעמודת המנדטים. אחרי שכבר נגע ב-20 מנדטים, סער עומד כעת על מספר חד ספרתי ובמגמת ירידה מתמדת.

בריאיון לאתר N12 אמר יו"ר 'תקווה חדשה' כי במצב הסקרים הנוכחי, ישראל תלך לבחירות חמישיות: "הולך להיווצר מבוי סתום שמוביל לבחירות חמישיות. נתניהו מתמקד בלפיד כי הוא יודע שאם הוא מצליח להחליש את 'תקווה חדשה', יהיו בחירות חמישיות וזה טוב לו. יש לי משימת ענק שהיא גדולה ממני והיא לשחרר את ישראל משלטון יחיד. זה דבר שאף אחד אחר לא יוכל לעשות במקומי". על האפשרות שירכיב ממשלה עם לפיד הדגיש סער: "מבחינתי לפיד הוא שותף, הוא לא מקים ממשלה אבל הוא שותף".

סער, שבעבר התמודד מול נתניהו על ראשות 'הליכוד' והובס, אמר כי ישקול לתמוך בחוק אישי שימנע מבנימין נתניהו לכהן כראש ממשלת ישראל תחת כתב אישום: "חשבתי שלא נכון לחוקק חקיקה בנסיבות שהיו, שהייתה אז אישית. לא ידעתי איך יתפתח הניסיון של נתניהו לשעבד את המדינה לאינטרסים הפרטיים שלו. יש לו 70 חברי כנסת בקואליציה והוא מדרדר את המדינה לבחירות רביעיות רק כדי לא לקיים את ההסכם שהוא חתם עליו - זה שיעבוד 'הליכוד' והמדינה לאינטרסים האישיים שלו. אשקול מחדש את עמדתי בסוגייה הזו ואביא את זה בפני חבריי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר