חלוקת סלי מזון

כשאיתי תורג'מן בא לעשות חסד בבני ברק

השחקן הישראלי איתי תורג'מן, שהתקרב בשנים האחרונות לדת ולמסורת היהודית, הגיע היום לעיר התורה והחסידות בני ברק ותועד מחלק סלי מזון למשפחות נזקקות בעיר (אנשים)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: זיו)

עם ישראל בתפארתו: השחקן הישראלי איתי תורג'מן, שהתקרב בשנים האחרונות לדת ולמסורת היהודית, הגיע היום (חמישי) לעיר התורה והחסידות בני ברק.

בתיעוד שהגיע ל'כיכר השבת' נראים תורג'מן וחבריו מחלקים סלי מזון למשפחות נזקקות בבני ברק.

(צילום: זיו)

בעבר, חשף איתי תורג'מן בראיון לעיתון 'ישראל היום' מה הדבר שהוא עושה כל סוף שבוע: "כבר שנה שאני לוקח חלק ביוזמה אישית של כמה חברים; אנחנו הולכים בכל יום חמישי ב-10 בבוקר ל'סופר', מעמיסים עגלות באוכל ונוסעים לחלק ל-26 משפחות לפני שבת".

"אני שמח כשאני עולה במדרגות לקומה רביעית, עם סלים, באוגוסט, למשפחות בבני ברק, גם בתקופת הקורונה, כדי לשים לאנשים אוכל ודברים מחוץ לדלת. זה לא ב'סטורי' שלי, אבל אין שום דבר בחיים שעושה לי כל כך כיף ושאני מאושר ממנו כמו הדבר הזה. אני מרוויח פה התעלות", סיים איתי תורג'מן בגילוי לב.

איתי תורג'מן, הוא אחד השחקנים המצליחים בישראל - בשנים האחרונות התקרב לדת ולמסורת היהודית, מידי יום הוא מניח תפילין ומתפלל, לומד תורה ואף שומר שבת וכשרות, בנוסף לכך הוא מרבה להשתטח ולהתפלל בקברי צדיקים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר