תופעה מדאיגה

מאה אלף איש התחסנו רק במנה הראשונה

במשרד הבריאות מצביעים על כך שכמאה אלף ישראלים התחסנו במנה הראשונה של החיסון כנגד נגיף הקורונה אך לא הגיעו לאחר מכן לקבל את המנה השנייה (עדכוני קורונה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)

במשרד הבריאות מצביעים על כך שכמאה אלף ישראלים התחסנו במנה הראשונה של החיסון כנגד נגיף הקורונה אך לא הגיעו לאחר מכן כדי לקבל את המנה השנייה, כך דיווח יואב אבן ב'חדשות 12'. לא מדובר בכאלה שחלו לאחר קבלת המנה הראשונה ובמשרד הבריאות מודאגים מהתופעה.

במשרד הבריאות מסבירים כי לפי הנתונים שנאספו בחלק מהמקרים מדובר באנשים שסבלו מתופעות לוואי אחרי החיסון הראשון ולכן פחדו לקבל את המנה השנייה בעיקר בשל הדיווחים כי לאחר המנה השנייה התופעות קשות יותר.

במקרים אחרים, מדובר באנשים שהשתכנעו לא לקבל את המנה השנייה בגלל הפייק-ניוז של מתנגדי החיסונים שלא מהססים לנקוט בכל מיני טכניקות מכוערות דוגמת פיזור מודעות רחוב מלאות בשקרים חסרי כל בסיס המבטיחות למתחסנים שורת מחלות ובעיות בריאותיות כאורך הגלות.

במשרד הבריאות דיווחו כי בין מי שבחרו לוותר על החיסון השני ישנם גם כמה אנשי צוותים רפואיים, אך בשיעור נמוך יותר מאשר בכלל האוכלוסייה. יצוין, כי צוותים רפואיים כוללים לא רק רופאים כי אם גם אנשי מנהלה ואחזקה בבתי החולים.

5,128,212 ישראלים התחסנו עד כה במנה הראשונה כנגד נגיף הקורונה ואילו 4,128,807 קיבלו כבר גם את המנה השנייה של החיסון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר