גנב כסף מזומן בבית הכנסת ונתפס "על חם"

המשטרה עצרה על חם במוצאי שבת בת"א תושב שכונת עיסוואיה שבמזרח ירושלים בזמן שפרץ לבית כנסת בתל אביב וגנב כסף מקופת הצדקה. מעצרו הוארך (חדשות משטרה)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

המשטרה עצרה על חם במוצאי שבת בת"א תושב שכונת עיסוואיה שבמזרח ירושלים בזמן שפרץ לבית כנסת בתל אביב וגנב כסף מזומן מהקופה צדקה.

השוטרים שהגיעו למקום מייד עם קבלת הדיווח פתחו בסריקות וכעבור זמן קצר איתרו בבית הכנסת חלון שבור ובתוכו חשפו את החשוד בפריצה - תושב עיסוואיה כבן 19 אשר ברשותו תפסו השוטרים גם כסף מזומן החשוד שנגנב מהקופות במקום.

היום הוא הובא לדיון בבית משפט השלום בתל אביב שם הוארך מעצרו ביומיים. במהלך הדיון אמר נציג המשטרה שמדובר בתיק התפרצות למבנה שהינו בית כנסת וביצוע גניבה. החשוד נתפס בשעת מעשה בתוך בית הכנסת והוצא על ידי השוטרים עם הכסף שגנב מבית הכנסת.

השופט כתב בהחלטתו שמעיון בתיק החקירה עולה, כי "קיים חשד סביר כנגד החשוד לביצוע העבירה המיוחסת לו, מדובר בחשוד ששבר חלון ,טיפס עליו למרחק לא מבוטל, ונכנס לתוך בית הכנסת. החשוד נתפס על חם, ויצא מבית הכנסת בהוראת השוטרים שבכיסו סכום כסף שמורכב ממטבעות רבים, לחשוד עבר פלילי בהסגת גבול וגניבה בשנת 2017, אני נעתר לבקשה ומורה על הארכת מעצרו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר