שומרים על החקלאות

מבצע 'דרך בטוחה': 114 חשודים נעצרו; צפו

בפעילות של שוטרי ומתנדבי משמר הגבול של משטרת ישראל לשמירה על השטחים החקלאיים, במסגרת מבצע "דרך בטוחה", נעצרו 114 חשודים בעבירות שונות; תיעוד (חדשות)

(צילום: דוברות המשטרה)

במסגרת מבצע "דרך בטוחה" שמתקיים בשבועות האחרונים בגזרות החקלאיות ברחבי הארץ פעלו שוטרי ומתנדבי מג"ב יחד עם שוטרי מחוזות המשטרה ועם גורמי אכיפה שונים לשמירה על השטחים החקלאיים.

במבצע נעצרו 114 חשודים בעבירות שונות ביניהן גרימת נזק לשטחים חקלאיים, עבירות נשק וסמים, התעללות בבעלי חיים, עבירות תנועה שונות ועבירות השהייה הבלתי חוקית.

בשטחים החקלאיים של מגידו נתפס נהג אופנוע לאחר שקיבל הודעת איסור שימוש ושהאופנוע הורד מהכביש. הנהג סירב להקשיב להנחיות השוטרים והחל בנסיעה. הנהג נתפס והוזמן לדין, האופנוע נגרר מהמקום.

בכפר קאסם, בפעילות של שוטרי מג"ב בשת"פ פקחי רשות הטבע והגנים בוצע חיפוש בביתו של חשוד בציד לא חוקי. בחיפוש נתפסו 6 כלבים שנמצאו בתת תנאים, כלובים ורשתות. החשוד קיבל הזמנה לחקירה.

בשדה ורבורג בוצע חיפוש על פי מידע בביתו של חשוד ונתפסו נשק מסוג קלצ'ניקוב, אקדח ו-2 מחסניות. החשוד יחד עם הממצאים עוכב לחקירה במשטרת ישראל.

בקיבוץ עינת בוצע חיפוש בהאנגר נטוש, במהלכו נתפס חומר החשוד כסם מסוג מריחואנה במשקל 50 ק"ג. הכוחות זיהו 2 חשודים שניסו להמלט ועצרו אותם. החשודים יחד עם הממצאים הועברו לחקירה במשטרת ישראל.

בפרדס חנה, שוטרי מג"ב עצרו רכב שהעלה את חשדם לבדיקה שבמהלכה התברר שהנהג נוהג בשכרות. בחיפוש ברכב נתפס חומר החשוד כסם מסוג מריחואנה. החשוד הועבר לחקירה במשטרת ישראל.

במשטרה ציינו כי "מבצע 'דרך בטוחה' - שמירה על השטחים החקלאיים של מג"ב ימשיך גם בשבועות הקרובים, במג"ב ימשיכו לפעול לוחמים ומתנדבים יחד עם גורמי האכיפה השונים בשילוב זרועות במטרה אחת משותפת - לשמור על ביטחונם ופרנסתם של החקלאיים בישראל. אנחנו פונים לציבור - המנעו מקטיף של תוצרת חקלאית, קטיף של תוצרת = גניבה שפוגעת משמעותית בפרנסתו של החקלאי וכמובן המנעו מנסיעה עם כלים מוטוריים בשטחים החקלאיים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר