24 אישומים

הוגש כתב אישום נגד משחית רכבו של הרבי מקרעטשניף

כנגד תושב רחובות שיצא למסע נקם בליל שבת וגרם נזק לרכביהם של האדמו"ר מקרעטשניף וראש העיר רחמים במלול, הוגש היום כתב אישום, וכן בקשה למעצר עד תום ההליכים (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
הנאשם בפעולה (צילום: 'חדשות רחובות ניוז')

לפני יותר משבוע, תושב רחובות בן 59, נעצר אחרי שהשחית רכבים וריסס כתובות נאצה, בין היתר על מכוניתו של האדמו"ר מקרעטשניף, היום (שני) הוגש נגדו כתב אישום.

כתב האישום הוגש בגין 24 אישומים, לאחר שבליל שבת השחית רכבים וריסס צלבי קרס על רכבים.

במקרה הראשון, השחית הנאשם רכב של שכנו באמצעות מברג בגלל סכסוך על רקע השתייכותו של השכן לחסידות קרעטשניף,

כמה ימים קודם להשחתה, הוא פגש את שכנו החרדי ואמר לו: "זה הסוף שלך ושל הרב שלך, אני אחסל אתכם, זה הסוף שלכם". כמה שעות לאחר מכן, חתך הנאשם את חוטי הצנרת של בלוני הגז של השכן, ובסמוך לכך, יצא השכן אל חלון מטבח ביתו והבחין בנאשם, אשר צעק לו, "אני אשרוף אתכם, ואתם לא תגורו פה יותר".

עוד מתואר בכתב האישום, כי במהלך ליל שבת ירד הנאשם והחל לנקב כ-23 כלי רכב של תושבים חרדים וגם צייר צלבי קרס על הרכבים, ובחלק מהרכבים אף ניפץ את הפנסים.

תיעוד המעשים (באדיבות 'חדשות רחובות ניוז')

אחד מהשכנים שספג את ההתנכלות הוא ראש העיר החרדי רחמים מלול. הנאשם אף חרט צלבי קרס וניקב צמיגי 23 רכבים ואופנוע 'איחוד הצלה', וכן כאמור קרע צינורות גז.

היום הוגש נגדו כתב אישום והוא מואשם בנזקים של אלפי שקלים, אותם הוא גרם בליל ההרס. בנוסף, הוגשה בקשה למעצרו עד תום ההליכים נגדו.

כזכור, בשבוע שעבר, החליט בית משפט השלום בראשון לציון לשחרר את החשוד, תוך שהוא שולח אותו לבדיקה פסיכיאטרית, זאת למורת רוחה של המשטרה, שמיהרה להגיש על כך ערר. יום לאחר מכן התקבל הערר, כפי שהשופטת עירית כהן נימקה - "המשיב מהווה סכנה לציבור" - ויישרה קו עם התיאור שעלה בדיונים, כי בעבר העצור אף חתך צינורות הגז של שכנים כשהוא צועק "אני אשרוף אתכם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר