בקיבוץ כברי

שר הביטחון: 'אנו ערוכים לכל תרחיש בצפון'

"אנחנו ערוכים לכל תרחיש בגזרה הצפונית - אני ממליץ לצד הלבנוני שלא לבדוק את כוחו ועוצמתו של הצבא שלנו", כך אמר היום בקיבוץ כברי, שר הביטחון בני גנץ • צפו (ביטחון)

ב. ניסני | כיכר השבת |
גנץ, היום (צילום וידאו: אלעד מלכה צילום תמונות: אריאל חרמוני / משרד הביטחון)

שר הביטחון, בני גנץ, הגיע היום (שני) אל קיבוץ כברי, שם חנך את מרכז החוסן בקיבוץ לתושבי אשכול הגליל המערבי, שהוקם בתמיכת משרד הביטחון. בדבריו שיגר איום ללבנון.

שר הביטחון חנך את המרכז יחד עם השר לנושאים אזרחיים וחברתיים במשרד הביטחון מיכאל ביטון, ראש רח"ל יורם לרדו, ראשי אשכול רשויות גליל מערבי ובכירים נוספים.

וכך אמר: "אנחנו נמצאים בגזרה הצפונית, גזרה שהיא שקטה יחסית כעת- אבל אי אפשר שלא לזכור את הדי הפיצוצים שליוו את האזור הזה במשך עשרות שנים ובפיקים של סבבים ושל מבצעים. ללא ספק אם תתרחש כאן מלחמה או ימי קרב, אז שני הצדדים יפגעו- אבל הצד הלבנוני ירגיש את זה בצורה חד משמעית, עוצמתית ומומלץ לו שלא לנסות לבדוק את עוצמתה של מדינת ישראל ואת עוצמתו של צה"ל".

עוד הוסיף גנץ: "אנחנו ניצבים אל מול לבנון ואני אומר לכם שבלבנון יש אלפי בתים שיש להם חדר טילים וחדר אורחים באותו בית. לנו יש חובה מוסרית להגן על אזרחי מדינת ישראל ואנחנו נתקוף את חדרי הטילים האלה. אנחנו מחויבים להגן על אזרחינו קודם כל ולעשות את מירב המאמצים שהאזרחים בצד השני לא יפגעו. אני מאחל שמרכז החוסן שהוקם כאן ידע ימים של שקט אבל יאפשר מוכנות לחירום וכוח לתושבים".

השר מיכאל ביטון אמר: " אנו נוקטים במשרד הביטחון, בהובלת שר הביטחון בני גנץ, מדיניות מרחיבה, במטרה לקחת אחריות כוללת- כך עשינו בקורונה, כשמשרד הביטחון ופיקוד העורף הפכו להיות הגורם המשמעותי ביותר עבור הרשויות המקומיות, וכך אנו עושים כעת עם תמיכת משרד הביטחון בהקמת מרכזי החוסן בגליל המערבי והמזרחי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר