השינוי בקמפיין. צפו

לפיד נגד הסיעות הקטנות: "בשישה מנדטים לא מחליפים את נתניהו"

יש עתיד השיקה היום באופן רשמי את קמפיין הישורת האחרונה, בו היא הולכת על ראשן של המפלגות הקטנות במרכז-שמאל, למרות הסיכון שעלול להיגרם לגוש כולו (פוליטי)

רפאל כהן | כיכר השבת |
(צילום: אלעד גוטמן)

יו"ר יש עתיד השיק היום (שלישי) רשמית את הקמפיין בו החל לאחרונה, נגד הצבעה למפלגות הקטנות בגוש המרכז-שמאל. אנשיו של יאיר לפיד אומרים, כי מראש תכנן להתמקד בכך בישורת האחרונה של הבחירות, למרות הסיכון כי אחת מהן לא תעבור את אחוז החסימה והגוש שלו לא יוכל להגיע ל-61 מנדטים בכנסת.

במסיבת עיתונאים שערך, אמר יו"ר האופוזיציה: "בשבעה מנדטים לא עוצרים סחטנות וכפיה דתית, בשישה מנדטים לא משנים את חוק הלאום ולא מגינים על בית המשפט העליון והכי חשוב - בשישה מנדטים לא מחליפים את נתניהו".

"אני מכבד את המפלגות בגוש שיש להם אידאולוגיה, ואם מישהו רוצה להצביע מרצ - שיצביע מרצ", הוסיף ח"כ יאיר לפיד הסתייגות מסוימת.

בהמשך עבר ל'כחול לבן', כשהוא מרמז שעליהם לפרוש מהמרוץ: "אנשים אחראים צריכים להסתכל על המספרים ביושר, ולומר מה הדבר הכי טוב עבור מדינת ישראל".

לדברי יו"ר יש עתיד, "נתניהו הוא בן ערובה של סחטנים וקיצוניים. הוא חייב שהם יתנו לו חסינות, והוא ישלם. בכסף שלנו, בעתיד של הילדים שלנו. אני מקווה מאוד שלא נגיע לבחירות חמישיות, ואעשה הכל שלא נגיע לכך".

ממרצ נמסר, בתגובה: "הצהרתו של יאיר לפיד הקורא למצביעי הגוש האידיאולוגי לבחור במרצ מראה בגרות ומנהיגות. זו החלטה מתבקשת, כי בלי מרצ יש לממשלת נתניהו-כהנא 61".

יו"ר ש"ס השר דרעי כתב: "התגלה פרצופו האמיתי של לפיד, שמחרים את שומרי המסורת והיהדות, ורוצה להקים ממשלת שמאל ולמחוק כל סממן יהודי ביחד עם ליברמן, מרצ ובתמיכת הרשימה המשותפת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר