הוגש כתב אישום

הפורץ לבית הכנסת בתל אביב שוחרר למעצר בית

משטרת ישראל הגישה כתב אישום נגד מחמוד דארי, תושב שכונת עיסאויה שבמזרח ירושלים, בגין פריצה לבית כנסת בתל אביב וגניבת כסף מהקופה. ביהמ"ש שחררו למעצר בית (ארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: Olivier Fitoussi/Flash90)

משטרת ישראל הגישה היום (שלישי) כתב אישום, לבית משפט השלום בתל אביב, נגד מחמוד דארי, תושב שכונת עיסאויה שבמזרח ירושלים, בגין פריצה לבית כנסת וגניבת כסף מקופת הצדקה.

לפי כתב האישום, במוצאי השבת האחרונה, פרץ מחמוד דארי לבית הכנסת "משכן משה" בתל אביב. דארי, ניגש אל החלון בחלקו האחורי של בית הכנסת, שבר תריסים, טיפס ועלה אל מרווח הסורגים בחלקו העליון של החלון. לאחר מכן הוא ניפץ את זכוכית החלון ונכנס פנימה אל תוך בית הכנסת.

בהיותו בתוך בית הכנסת, כך לפי כתב האישום, ניגש הנאשם לקופת צדקה שהייתה במקום, פתח אותה ונטל ממנה סכום כסף שאינו ידוע במדויק. צוות שוטרים שהוזעק למקום תפס את הנאשם כאשר הוא בתוך בית הכנסת, הורה לו לצאת, ועצר אותו.

היום הוא הובא לבית המשפט שם המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו עד תום ההליכים, אבל בית משפט דחה את הבקשה ושחרר אותו בתנאים.

השופטת ענת יהב כתבה בהחלטה כי "היום הוגש כתב אישום המייחס למשיב התפרצות לבית תפילה וגניבה משם, כמו כן היזק לרכוש במזיד שכן על מנת להוציא את תכנונו לפועל ניפץ את החלון, אולם העובדה שלא מדובר בבית מגורים ולא מדובר בחפצים אשר שייכים לאנשים ספציפיים אלא לקהילה, לאור כל האמור לעיל, אני מוצאת כי ניתן להסתפק בשחרורו של המשיב בתנאים, ולפיכך אני מורה על שחרורו למעצר בית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר