לאחר מחלה קשה

בן 52: הרה"ח רבי אברהם מרדכי נוגלבלט ז"ל

אבל בחסידות גור, עם היוודע הבשורה המרה על הסתלקותו של הרה"ח רבי אברהם מרדכי נוגלבלט ז"ל, בן 52 מחיפה ואב למשפחה גדולה, אחרי שנים בהן סבל קשות מסרטן (דיין האמת)

שימי שפר | כיכר השבת |
המנוח ז"ל (באדיבות המשפחה)

אבל כבד בריכוזי חסידות גור, עם היוודע פטירתו הבוקר (רביעי) של הרה"ח רבי אברהם מרדכי נוגלבלט ז"ל, לאחר כשלוש שנים בהן סבל ממחלה קשה, והוא בן 52 בלבד.

המנוח נולד להוריו, מחשובי החסידות, ובהגיעו לפרקו נישא לבתו של הרה"ח ר' ישראל גשייד מקריית אתא, ממשפחת גשייד המפורסמת.

לאחר נישואיהם קבעו השניים את מקום מושבם בעיר חיפה, שם שימש ר' אברהם מרדכי כסמל ודוגמה לאדם ירא שמיים וחסיד אמיתי לרבותיו.

בגור מספרים כי הרב נוגלבלט תמיד הקרין שמחה ואושר בקרב סובביו, אדם בעל מידות טובות שלא פגע מעולם באי וחסיד שהתחסד לפני קונו במשך כל שנותיו.

פרק מיוחד בחייו הקדיש המנוח לנסיעות לאדמו"רי בית גור זיע"א, ולרבי הנוכחי, כאשר כל מי שרצה להתכונן לנסיעה בצורה מיטבית, היה בוחר להצטרף אליו לנסיעה, וליהנות כך מסיפורי חסידות ודברי תורה.

לפני כשלוש שנים חלה המנוח במחלת הסרטן, ומאז מצבו ידע עליות ומורדות, עם ייסורים קשים אותם הוא קיבל באהבה, ללא שהתלונן מעולם על מצבו.

בתקופה האחרונה עבר ר' אברהם מרדכי ז"ל מחיפה לאשדוד, שם התגורר בחודשים האחרונים כשהוא כאוב מאוד בשל מצבו.

ב'שבת זכור', בה התכנסו לגור חסידי גור בבית המדרש הגדול, לראשונה בתקופת הקורונה, ראו אותו לאחרונה חבריו, כחוש ומיוסר, כאשר הגיע להסתופף בצל האדמו"ר.

הבוקר כאמור השיב הרה"ח רבי אברהם מרדכי נוגלבלט ז"ל את נשמתו ליוצרה, כשהוא מותיר אחריו את רעייתו ושמונת ילדיו, בהם חמישה שטרם נישאו, ההולכים כולם בדרך התורה והחסידות. הלווייתו תתקיים בשעות הקרובות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר