קרס בבית הוריו

האברך שהתמוטט במוצאי פורים: הרב מאיר פיין ז"ל

בבית החולים שערי צדק נקבע דבר פטירתו של האברך רבי מאיר פיין ז"ל, שאושפז מאז התמוטט בפתאומיות, במוצאי יום הפורים, בבית הוריו, כשנה לאחר נישואיו (דיין האמת)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

אסון: הרב מאיר פיין, אברך בן 23, בתום השנה הראשונה לנישואיו, נפטר היום (רביעי) בבית החולים שערי צדק, בו אושפז במצב קריטי מאז התמוטט במוצאי פורים האחרון.

כפי שדווח ב'כיכר השבת', בליל שבת 'תצווה', מעט לאחר שהשתכר בפורים ושבועות ספורים מאז שהחלים מקורונה, חווה ר' מאיר אירוע לב פתאומי, בעת ששהה בבית הוריו

קרוב משפחתו סיפר, כי האברך החביב שתה יין במהלך פורים אצל חמיו בבני ברק ביום שישי, בתום סעודת שבת בבית ההורים בירושלים הלך לישון, בשעה שתיים לפנות בוקר התגלה ללא הכרה וכוחות ההצלה שהוזעקו למקום ביצעו בו החייאה ממושכת.

"אשתו ישנה ולא שמעה מכלום. זה בא לנו בהפתעה גמורה", תיאר בן המשפחה. "אין לו שום מחלות רקע; יש שאומרים שזו תופעה של פוסט קורונה, יש שמקשרים את זה לכך שהשתכר ואולי זה שילוב של שניהם".

מאז כאמור הוא שהה בבית החולים, בו נקבע לו מוות מוחי, ורבים רבים העתירו בתפילה עבור 'חיים מאיר בן אליעזרא פעשא', אלא שלמרבה היגון וההלם מותו נקבע הבוקר.

המנוח ז"ל, הוא בנו הבכור של הרב מרדכי פיין, משכונת רמות ד בירושלים ו'משגיח' בישיבת זיו ישראל בשכונת נחלאות, נכדו של רבי שבתי פיין מישיבת תפארת התלמוד ונין של הגאון רבי ראובן פיין זצ"ל והרב שלמה זלמן זוננפלד.

לפני 11 חודשים בלבד, בתום שנות לימודיו בישיבת תפרח, נישא מאיר לבתו של הרב בלאו, משכונת רמת אלחנן בבני ברק, שם קבע את מקום מגוריו, לצד לימודיו בכולל אברכים באזור.

בפטירתו, הותיר אחריו ר' מאיר פיין ז"ל את הוריו, אחיו ורעייתו רחל - שהקימה עמו את ביתם אך לפני כ-12 חודשים והפכה לפתע לאלמנה צעירה.

הלוויתו תצא בשעה 12:00, מבית הלוויות שמגר בירושלים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר