"כוחות לטומאה"

טענות נגד חברי הכנסת החרדים? זו תשובת המגיד הליטאי

בעקבות הטענות נגד הח"כים החרדים על הטיפול במשבר ה'קורונה', זועק המגיד רבי ברוך רוזנבלום - ואומר כי מי שלא מצביע למפלגות החרדיות מצהיר לה', בליל הסדר: "אני קובע ולא אתה" (אקטואליה)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(באדיבות מערכת ברוך שאמר)

המגיד הליטאי המפורסם, הגאון רבי ברוך רוזנבלום, דיבר אמש (רביעי) בשיעורו השבועי על החשיבות להצביע למפלגה חרדית בבחירות הקרובות לכנסת ה-24, שיערכו ביום שלישי הקרוב, וזעק כנגד אלו האומרים שלא יצביעו בשל כעס על הנציגים החרדים.

בתחילת דבריו אמר הרב רוזנבלום: "בשבוע הבא יש בחירות, זה לא מעניין אותנו זה או זה - אך כמובן חשוב לנו אנשים שיהיו קרובים למורשת, אבל הכי חשוב זה 'כבוד שמיים', כל פתק שנכנס לקלפי שהולך ליהודים שומרי תורה ומצוות או למפלגות שמודרכות ע"י קדושת התורה, לומדי תורה, עמלי תורה וגדולי תורה - כל פתק כזה שאתה שם בקלפי, אתה מודיע את מה שאומרים ב'הלל': 'לא לנו השם לא לנו, כי לשמך תן כבוד'".

"מעניין אותי כבוד שמיים ובשביל זה אני הולך להצביע, אני מקיים מצווה של: 'ועשית ככל אשר יורוך'", הוסיף הרב והתייחס לאלו האומרים שלא יצביעו למפלגות החרדיות בשל כעס על הנציגים החרדים: "עם כל הטענות שיש לי, בכל מכל כל, אני שם פתק ואומר: 'ריבונו של עולם אני רוצה שבת, טהרה, קדושת היחוד, שבארץ הזאת ישמרו על קדושת הבית והחינוך היהודי.

"יהודי שנמנע מסיבה כזו או אחרת, כי לא מצא חן בעיניו הטיפול בקורונה, לא נתנו לעלות לירושלים, לא נתנו לטוס לאומן, על מי הם מוחים? על כבוד שמיים? - אתה תעמוד בליל הסדר ותגיד: 'לא לנו השם', תעמוד בליל הסדר ותגיד: 'לנו השם ולא לך', 'אני קובע ולא אתה', בושה וחרפה שיהודים מסוגלים להגיד דבר כזה, אתה מצביע להקב"ה לא לחבר כנסת".

לסיום, זעק הרב רוזנבלום: "כתוב שחגי תשרי וחגי ניסן מקבילים אחד לשני, ביום שלישי הבא (י' בניסן, יום הבחירות) התאריך הוא מקביל ליום כיפור - ביום כיפור הכהן הגדול מכניס 2 פתקים לקלפי, פתק אחד להשם וכל פתק אחר זה לעזאזל - אתה נותן כוחות לטומאה אם אתה לא שם פתק להשם, תבינו את המשמעות של זה, כל אחד שלא הולך להצביע הוא נותן כוחות ל'סטרא אחרא', אם אתה נמנע מלהצביע אתה מחזק את העזאזל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר