הנערים שלנו

השרה אורלי לוי חנכה מרכז סיוע לנוער המתמודד בבני ברק

המשרד לחיזוק וקידום קהילתי יחד עם עיריית בני ברק חנכו מרכז סיוע נייד לנוער המתמודד בעיר, שיגיע לכל המקומות בהם הנערים מסתובבים ויספק להם שירותי פנאי ובידור (ארץ)

(צילום: באדיבות המצלם)

המשרד לחיזוק וקידום קהילתי, בראשו עומדת השרה אורלי לוי אבקסיס, חנך באמצעות הרשות הלאומית לביטחון קהילתי ועיריית בני ברק, מרכז סיוע נייד לנוער המתמודד בעיר החרדית.

המרכז יתן מענה לכל אותם נערים, המסתובבים בעיר בחוסר מעש. הוא יספק להם שירותי פנאי ובידור לצד מפגשים עם עובדים סוציאליים ורכזי ומדריכי נוער.

המרכז עתיד להסתובב במוקדים בהם הנוער המתמודד מסתובב בעיר, על מנת למגר את התופעה ולספק מענה משולב - הן טיפולי והן חוויתי.

השרה לחיזוק וקידום קהילתי, אורלי לוי אבקסיס אמרה כי "אני שמחה לחנוך את הפרויקט המרגש הזה עבור אותם נערים שזקוקים לכך בעיר. אני מאמינה שהאלטרנטיבה שהפרויקט הזה מספק לתופעת נשירת הנוער הקיימת בעיר, ימגר את התופעות השליליות, כמו שימוש בסמים ואלכוהול. אני מודה לחברי, ראש עיריית בני ברק, אברהם רובינשטיין שנרתם יחד אתנו לפרויקט המרגש הזה".

ראש עיריית בני ברק, אברהם רובינשטיין, אמר כי "הערכתנו ותודתנו למשרד לחיזוק וקידום קהילתי ולשרה הגב' אורלי לוי אבוקסיס, על שותפות ותמיכה איתנה המזניקה את העשייה קדימה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר