גימיק בחירות

נתניהו תכנן להגיע מול ביתו של בנט; "להפעיל 'נוהל שכן'"

ראש הממשלה לא מתייאש מהניסיון לרתום את בנט לעגלת גוש הימין. ביום שישי, תכנן להגיע מול ביתו של בנט ולהוציא ממנו התחייבות. לאחר שנחשף הודיע, כי החליט לוותר על הביקור (אקטואלי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
האוהל שנתניהו מול ביתו של בנט ברעננה (צילום: הטוויטר של בנט)

ראש הממשלה נתניהו תכנן אתמול (שישי) להגיע אל מול ביתו של בנט, ולקרוא לו להתחייב שלא יצטרף לממשלה בראשותו של יאיר לפיד.

על פי החשבונות החברתיים של בנט, ביום שישי בבוקר, התארגנו אל מול ביתו האבטחה של ראש הממשלה, כדי להתכונן לביקור ראש הממשלה ואף הוקם אוהל גדול במקום.

כפי שקורה בימים האחרונים, ראש הממשלה קורא מעל כל במה אפשרית לנפתלי בנט להתחייב כי יצטרף רק לגוש הימין בהנהגתו.

תגובתו של בנט לא איחרה לבוא ובחשבון הטוויטר שלו כתב: "מהבוקר כוחות משטרה ושב״כ מול ביתי עדכנו אותי שביבי מגיע להטריל אותי היום. נתניהו, בוא לדיבייט. רק אל תתחרט ותבריז".

דבריו של נתניהו נגד בנט - בכנס הליכוד ברעננה ביום שישי (הטלגרם של נתניהו)

"נדבר", הוסיף בנט בעוקצנות, על איך ממשלתי תחזיר את הביטחון לתושבי הנגב שממשלתך הפקירה. איך ממשלתי תוריד מסים מול ההוצאות הענקיות שלך. יאללה, בוא. העוגה של גילת (רעייתו של בנט. י"ג) מחכה. (כשרה)".

בני גנץ הגיב לבנט בחשבון הטוויטר ואמר: "נפתלי, אל תשכח להזמין את דרעי שיחתום ערבות".

ראש הממשלה נתניהו הגיע בסופו של דבר, ביום שישי, לעיר רעננה והשתתף בכנס בחירות של הליכוד, שם גם התייחס לרצונו להגיע מול ביתו של בנט.

"תכננו להפעיל היום 'נוהל שכן'", אמר נתניהו והוסיף, "ולנסות להשיג הסכמה מנפתלי בנט על ממשלת ימין יציבה והתחייבות שלא לשבת עם לפיד בממשלה – עם או בלי רוטציה".

למה הוא לא הגיע בסוף לבית של בנט? לדברי נתניהו: "כיוון שבנט הודיע שהוא לא מעוניין, החלטנו לוותר על כך, ולכן אם תצביעו לי תקבלו את בנט שר בממשלה שלי ואם תצביעו לבנט תקבלו אותו שר בממשלה של לפיד".

חברת מפלגתו של בנט השרה לשעבר איילת שקד, הגיבה לדבריו של נתניהו תקפה את השימוש בצמד המילים 'נוהל שכן', לדבריה: "נתניהו, נוהל שכן צריך להפעיל נגד מחבלים. רק אצלך ימין אידיאולוגי יכול להיות אויב".

ב'ימינה' הגיבו להטרלה ואמרו: "נתניהו בא להטריל, בנט הזמין לעימות – נתניהו ברח. עלות הגימיק של נתניהו היא חצי מיליון ש״ח למשלמי המסים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר