במהלך השבת

ברגע האחרון: לפיד הזמין את נתניהו לעימות

לאחר ששתק כמעט כל מערכת הבחירות, יו"ר המפלגה השנייה בגודלה, יאיר לפיד, פרסם במהלך שבת קודש, כי ברצונו לערוך עימות ראש בראש עם בנימין נתניהו (חדשות)

יו"ר 'יש עתיד', יאיר לפיד (צילום: אלעד גוטמן)

לקראת הישורת האחרונה של מערכת הבחירות, יו"ר יש עתיד - המפלגה השנייה בגודלה, הזמין את ראש הממשלה נתניהו לעימות מולו, אולפני החדשות מיהרו להציע את האולפן שלהם, ששם יתבצע העימות.

לפיד, השותק זמן רב (מלבד גיחה קטנה השבוע), החליט דווקא במהלך שבת קודש להגיע לעימות בחירות מולו.

בפוסט שפרסם ברשתות החברתיות, כתב לפיד: "‏מגיע לציבור הישראלי עימות. מגיע לו תשובות, עימות ישים על השולחן את מה שעומד באמת על הפרק".

מגיע לציבור לדעת איזו ממשלה נתניהו מנסה להקים כאן. ליצמן וסמוטריץ', דרעי ובן גביר, ממשלה חשוכה, גזענית, סחטנית ושובינסטית. ביבי, בא לעימות היום בערב", קר לפיד לנתניהו.

מפלגת תקווה חדשה דורשת כי כל עימות, ככל שיתקיים, ייערך רק בהשתתפות כל המועמדים לראשות הממשלה ובכללם גדעון סער ונפתלי בנט. במידת הצורך תקווה חדשה תפנה לוועדת הבחירות המרכזית על מנת לאכוף זאת.

לאחר הפוסט של יאיר לפיד, 'חדשות 12 ואלפן ynet, קראו ללפיד ולנתניהו, כי במידה ויחליטו ללכת לעימות - לעשות זאת באולפנים שלהם.

כזכור, מוקדם יותר השבוע, בכנס פוליטי שערך, תקף לפיד את הממשלה המסתמנת, אם נתניהו ישיג 61 מנדטים ויותר:

"הוא (נתניהו) יקים את ממשלת ליצמן, דרעי, סמוטריץ' ובן גביר. זו הממשלה היחידה שיש לו. זה ההרכב שהוא קורא לו ממשלת 'ימין מלא מלא'. ממשלה לא ציונית, שבה 'הליכוד' נשלטת באופן מוחלט. (נתניהו) שבוי בידי עסקנים חרדים ובידי הגורמים הכי קיצוניים בחברה הישראלית".

"ממשלה של חסידי הרוצח ברוך גולדשטיין. ממשלה שבה קוראים לשחרורו של הרוצח יגאל עמיר. ממשלה שלוקחת את הכסף של אנשים עובדים, ונותנת אותו לאנשים שלא עובדים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות