צפו ב'המבקר'

ירון בר: זו הסיבה שאני מגדל זקן ארוך כל כך

הזמר והיוצר, איש הרדיו, ירון בר, בראיון באולפן 'כיכר השבת' על המוזיקה, המעבר מהחתונות גם אל האולפנים והשינוי הדרמטי שעבר בחייו וגם ביצוע לייב ללהיט הגדול שלו (מוזיקה)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(צילום: מולי הרשקוביץ)

הזמר והיוצר ואיש הרדיו, ירון בר, הוא אחד הדמויות הססגוניות בעולם המוזיקה החסידית/יהודית, הוא משמש ביום יום כסולן להקת החתונות הדתית לאומית 'להבה' איתה הוא מופיע כבר יותר מ-12 שנה וגם משמש כשדרן בתחנת הרדיו החרדית 'קול חי מיוזיק'. הוא גם מקפיד על גידול זקן ארוך במיוחד, בו הוא לא נוגע כלל ומצהיר כי רבו הוא הרב שלום ארוש.

בראיון מספר בר על תחילת דרכו כנער דרך להקת הרבנות הצבאית תחת פיקודו של מונה רוזנבלום משם עבר כאילו בטבעיות להקלטות איתו, "זכיתי להיות בן טיפוחיו, הוא פינק אותי ולמדתי ממנו רבות מידות וגם מוזיקה".

הוא מספר על הקשר העמוק שלו לעולם החתונות, "תוך כדי הצבא כבר התחלתי לעשות חתונות, לאחר שהתחתנתי בצבא. ומאז אני לא מוותר על זה. להיות זמר חתונות זו אחת הברכות הגדולות שיכולות להיות. אני לא מוכן לוותר על להיות זמר שמשמח בחתונות כי זו הדרגה הכי גבוהה של השמחה".

בר מספר על רגע המפנה בחייו בו החליט לשנות כיוון, "כשהתחזקתי והתחברתי להשם והכרתי את מורי ורבי הרב שלום ארוש, היה לי רצון עז לעשות שינוי לטובה גם בצד המוזיקלי, הייתי שר בלהקות והרכבים עוד לפני להבה והיינו מנגנים גם שירים אחרים שפחות מתאימים לנופך היהודי דתי ערכי ועשיתי דיל עם בורא עולם אני מגדל זקן לא נוגע בו ואמרתי לו אתה תעשה את שלך ואניא אעשה את שלי ומשם ב"ה ראיתי ישועות גדולות", הוא מספר.

צפו בראיון המלא וגם בביצוע לייב באולפן ללהיט הגדול שלו "שלהבת הנשמה".

לשירים המלאים בפינת המסננת:

חיים דוד ברסון - והשב

עמרי בן עקיבא - בן יקר

נריה חובב ועוז להב דוד - אין עוד מלבדו

שרולי ברונכר ורועי ידיד - הא לחמא עניא

שמחה פרידמן - לספר ביציאת מצרים

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר