בגלל ויכוח

בעצרת הבחירות בבני ברק: קטטה הסתיימה בשני פצועים

בעצרת הבחירות של יהדות התורה, למרגלות ביתו של מרן הגר"ח קנייבסקי, התפתח עימות בין שני משתתפים שגלש לאלימות פיזית • שני פצועים פונו לבית החולים (חדשות, ארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
אחד הפצועים (צילום: שמעון גנקר )

הוויכוח האידאולוגי גלש לפסים אלימים: בשעה זו (ראשון), נערכת עצרת הבחירות של יהדות התורה מתחת לביתו של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי.

עוד קודם לעצרת פרץ ויכוח בין מספר אנשים, בנוגע להצבעה למפלגת הציונות הדתית, שני הצדדים ככל הנראה לא שלטו בעצם ופרצו באלימות האחד כלפי השני.

בשל האלימות הקשה, הוזמנו למקום כוחות ההצלה, ונאלצו להעניק טיפול רפואי לגבר כבן 37 ולנער כבן 17 עם חבלות בראש, והם פונו באמבולנס הצלה להמשך טיפול בבית החולים מעייני הישועה בעיר.

מטעם מד"א נמסר: "בשעה 20:26 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב דן על קטטה במהלך הפגנה ברחוב רשב"ם בבני ברק. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח מעייני הישועה 2 פצועים במצב קל בני 17 ו-37".

עדי ראייה שהיו במקום דיווחו, כי הנערים שהציתו את המהומה, משתייכים ככל הנראה ל'נוער האיקסים' (נוער מתמודד), שהגיעו למקום והביעו כאמור תמיכה בבן גביר.

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "שוטרי תחנת בני ברק פתחו הערב בבדיקת נסיבות קטטה בעיר, במטרה לאתר את המעורבים, לאחר שהתקבל דיווח מגורמי רפואה כי מהמקום פונו 2 באורח קל. הרקע ונסיבות האירוע בבדיקה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר