צפו ב'המבקר'

האב והבן ששומרים על קשר דרך המוזיקה

הרב מרדכי קורנפלד ובנו דניאל הם צמד מוזיקלי מסקרן במיוחד שעורר הדים רבים בסינגל הראשון שלהם "אחד", כעת הם מספרים על האתגרים המשותפים ושרים באולפן (המבקר)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת)

הרב מרדכי קורנפלד ובנו דניאל, הם צמד מוזיקלי מסקרן במיוחד. למרות השוני ביניהם הם הוציאו בשנתיים האחרונות כמה סינגלים משותפים אותם כתבו יחד. הסינגל הראשון שלהם "אחד" עורר הדים רבים כאלה שגם הוציאו אותם לסבב הופעות בארה"ב במסגרת הנושא החינוכי של יחסי הורים וילדיהם שבחרו בדרך אחרת.

לר' מוטי יש כבר עבר מוזיקלי ארוך הוא שר באלבומים של מוזיקה חסידית כבר מגיל צעיר, הוא שר באלבומי "שמע קולנו" ובהפקות של שייע מנדלוביץ' כזמר מקהלות. לפני כ-20 שנה הוציא יחד עם בניו אלבום משפחתי "הקורנפלדים", "המוזיקה זה הנחת הכי גדולה שיש לנו במשפחה, שהמוזיקה עברה בגנים לילדים ובמיוחד לדניאל", מספר האב.

"הרעיון לעשות שיר יחד התחיל בלילה אחד בחול המועד סוכות ששמעתי את דניאל יושב במרפסת ומנגן ושמעתי את האקורדים שמאד אהבתי והתחלנו לעבוד על זה יחד", מספר ר' מרדכי.

"דרך המוזיקה, התחלנו לדבר על התהליך שאני עברתי, איך אני חויתי את זה ואיך הוא חווה את זה, ואמרתי בוא ניקח את הדבר הזה ונעשה מזה שיר", מספר דניאל ומוסיף, "אני קיוויתי שהשיר הזה יעבור הלאה להורים וילדים שעוברים תהליך דומה לשלנו".

"מוזיקה פותחת את הלב, וכשהלב נפתח אפשר לשמוע גם דברים קצת שונים, אפשר לכבד את זה ולחבק את הילד ודרכו", אומר ר' מוטי.

"המוזיקה חיברה את הקשר שלנו הרבה יותר חזק, גם בגלל התגובות שקיבלנו מאנשים שאמרו לנו שבזכות השיר חזרו לדבר עם ילדיהם או הוריהם. למוזיקה יש את השפה שלה וקרה שהמוזיקה והשיר הזה חיבר ואיחד ועשה שינוי", אומר דניאל.

הם מספרים שבימים אלו הם עובדים על חומרים חדשים, בהשראת הקורונה והרצון באחדות לנוכח המצב, "יהיה שיר מעניין ומסקרן", מבטיח דניאל.

הם מספרים כיצד מנהלים קשר מוזיקלי והורי ביחד, מי קובע כשיש וויכוח מוזיקלי ומי אחראי על איזה תפקיד ביצירה המשותפת.

צפו בראיון המלא ובביצוע לייב באולפן:

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר